Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

16.9.18

10.9. - 16.9.2018

Opět je tu neděle. Po celém dlouhém týdnu. A co se dělo?
V pondělí práce. Celkem dobrá, dala se přežít. V úterý také práce. Ta už byla trochu horší. Děti zlobily a nechtěly se učit. Odpoledne jsem byla na kafíčku s kolegyňkou. Pěkně jsme si pokecaly.
Ve středu opět práce, obávaná výtvarka, ale dopadla velmi dobře. Odpoledne jsem byla doma.
Ve čtvrtek opět práce. Děti zlobivé, ale nějak jsem to přežila. Odpoledne následovala kávička a večer sbor. A to jsem si konečně zahrála na violu. Poprvé před lidmi. Dočkala jsem se.
V pátek opět práce, dost otřesná. Nešla elektrika. Takže žádné promítání obrázků na tabuli. Večer jsem šla do orchestru. Těšila jsem se, že si zase zahraji, ale nepodařilo se. Vybíral se repertoár na celou sezonu.
Večer jsem chtěla jít brzy spát. Nějak se nezadařilo.
V sobotu jsem vstávala v pět a jela do Olomouce. Do Brna jsem jela autem a pak autobusem. Cesta proběhla celkem dobře. Ani špatně mi nebylo, to je co říct. Byla jsem na zápisu a s kolegou na kávě. Následovala mše svatá a arcibiskupem a pak pro mě volno. Najedla jsem se na fakultě a zamířila do města. Potřebovala jsem něco v papírnictví. A to bych to nebyla já, abych si nekoupila něco jen tak. Kromě bombiček do pera jsem přihodila do košíku nové pero na černou barvu, jedny progesy a sešitek. A ten je kouzelný. Krásný modrý s puntíky.
Od Mořice jsem šla pěšky na hlavák. A moc jsem to nehnala. Dala jsem to asi za půl hodiny. Byla to takové procházka. A fotila jsem. Jen na mobil.
Mlýnský potok (asi).
A Bystřička. Jak je vyschlá.
Odpoledne jsem jela domů. Cesta proběhla vlakem a celkem rychle. A pak autem domů. Dojela jsem o půl čtvrté.
Večer mohl být florbal, ale nebyl. Málo lidí.
V neděli jsem byla na mši svaté.
LITURGICKÁ POZNÁMKA: Dost mě překvapilo čtení. První i druhé. První mělo být z knihy Izaiáše a druhé z listu apoštola Jakuba. To bylo, ale jiný úryvek.
No, nevím, kde se stala chyba. Evangelium už bylo dobré.
Dopoledne jsem umývala nádobí. Odpoledne jsem v umývání pokračovala. Pak následovala pauza na kafe a znovu umývání nádobí.
Také jsem si zapsala předměty na studium. Docela se těším, jen hned první hodina bude nejspíš dost zajímavá. Máme jednu vyučující, u které jsem letěla od zkoušky. Tenkrát jsem ji měla na české církevní dějiny. Uvidíme, co bude teď.
Do večera jsem poslouchala písničky a odpočívala.
A zítra zase do práce. Jinak v týdnu vyšla další kapitola o Aranel. Už budou jen dva další díly.
Pro dnešek to bude asi všechno. Takže krásný další týden roku 2018.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené