Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

4.2.18

Nejezděte dopravou Flixbus

Nejezděte s dopravou Flixbus. Je to s nimi horší, než s Českými drahami.
Odjezd z Olomouce měl být v 11:25. Autobus přijel na čas. Skutečný odjezd byl o pět minut později. Budiž, pět minut mě nezabije. Spokojeně jsme chvíli zkysli na semaforech ještě v Olomouci. Pak jsme vesele pokračovali dál. Skoro jsem usnula, když se ozval řidič do mikrofonu. Prvně polsky pak anglicky něco o pauze 25 minut. Tak to už se mi tak moc nelíbilo, protože mi ujede vlak v Brně. Čas 12:54. Už jsem měla sedět ve vlaku a více se přibližovat mu domovu. Ten vlak, který odjíždí v tento čas bych vlakem s Českými drahami v klidu stihla. Teď ještě sedím ve Flixbusu a teprve se blížím Brnu. O dvě minuty později jsme sjeli z dálnice.
Poučení pro příště. Už nikdy nejedu Flixbusem.
Vaše ještě trochu otrávená Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené