Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

14.1.18

7.1. - 14.1.2018

Tak je tu opět další konec týdne, další neděle. A co se dělo? Nevím.
V pondělí byla práce a pak učení. Už jsem se mohla učit v klidu osamotě. Také jsem si odvezla lyže na seřízení. Řekli o nich, že to jsou nějké vykopávky. Mé krásné klasické Sporteny.
V úterý opět práce a pak kafíčko s kolegyní a kamarádkou. Odpoledne pak učení.
Ve středu vlastně to stejné. Práce, učení a večer mše svatá. Liturgie probíhala normálně. Ničeho extra bijícího do očí se nekonalo. Bohu díky.
Ve čtvrtek opět práce, odpoledne stříhání a učení. A v pátek to stejné. A taky pěkné bolení břicha. Odpoledne jsem si jela vyzvednout lyže. Na mši jsem nešla, protože nebyla. Do orchestru jsem taky nešla, protože jsem se chtěla učit.
Po obědě mi ale volali ze studijního, že se kolokium nekoná, protože zkoušející onemocněl.
Tak jsem se v sobotu aspoň trochu prospala. Dopoledne jsem s taťkou zrušila stromeček. Bohužel se nám na něm vylíhla kolonie pavouků. Tak šel stromeček na mráz.
Odpoledne jsem si udělala pěkné chvíle s kolegyní. Zašly jsme si do obchodů a taky na kafe.
Do večera jsem se učila.
Celý týden stále dokola poslouchám soundtrack z Pána prstenů. Prostě se mi to líbí. A ne, ještě mi z toho nehrabe.
V neděli jsem byla na mši svaté. Nic moc extra se nedělo. A bolo dost zajímavé kázání. Jen si je bohužel nepamatuji, ale bylo to něco o oblékání a vnitřním životě křesťana. Že to spolu souvisí.
Dopoledne jsem se trochu učila a pomáhala mamce s vařením. Odpoledne byla Pevnost Boyard s anglickými soutěžícími.
Pak jsem šla odstrojit stromeček k babičce. Pak následovala kávička a poslední vánoční cukroví.
A většinu svého nedělního volného času jsem věnovala své "oblíbené" eti-filosofii. A taky dogmatice.
A to bude pro dnešek asi všechno. Takže přji krásný další týden roku 2018
Vaše stále se učící Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené