Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

29.10.17

23.10. - 29.10.2017

Opět neděle. Prodloužený víkend je za námi a zítra znovu do práce. A co se dělo minulý týden?
V pondělí jsem byla v práci. Odpoledne doma a odpočívala jsem. V úterý to stejné. Dalo by se říct. A dala jsem si kávičku s mamkou.
Ve středu opět práce a pak zasloužená kávička a zákuseček s kolegyní. Večer jsem pak byla na mši svaté. Co bylo na mši jsem vyjádřila v článku Chce se mi... umřít.
Ve čtvrtek jsem se pěkně vyspinkala. Nemusela jsem do práce. Tak jsem byla celý den doma. Jen jsem si zašla pro oběd a pak na očkování.
V pátek za mnou přijela kolegyňka. Společně jsme si zahrály. Já na violu, ona chytla pod krk moje housle. A na to, že hrála po víc jak třiceti letech to znělo opravdu krásně.
Kolem poledne jsme si zašly na oběd do zámku a na krátkou procházku kolem řeky.
Odpoledne jsem byla na mši svaté. Liturgie byla pěkná. Opět byla votivní k Panně Marii. Jen jsem byla dost zklamaná, že se zkrátil zpěv žalmu. Vybrali Magnifikat. A zkrátili to.... Proč????
Ve čtvrtek jsem se věnovala korekturám Ari a dokončila je. Jen nevím, kdy jsem začala. Zatím jsem se i s dodatky, jsou dva, zastavila na stránce 658. Ale přemýšlím, že vyškrtnu ty dodatky. Ty si nejspíš nechám na později. Třeba je pak někdo vydá im memoriam. Haha.
Večer ve čtvrtek jsem si pustila do sluchátek soundtrack z Lotra. Byla to koncertní verze. Našla jsem tam několik drobných odlišností. Některé byly pěkné, jiné se mi tak nelíbily. Hlavně se mi nelíbil hlas Aragorna, jak zpíval tu písničku na konci.
Při tom jsem psala. Napsala jsem asi tři stránky ve Wordu Ariina příběhu z pohledu Bera. A musím říct, že mě to bavilo.
V sobotu jsem spala dlouho. Do devíti. A i pak jsem se ještě chvíli válela v posteli.
Pak už jsem musela pracovat. Uklidit pokoj. Odpoledne jsem se dívala tradičně na Pevnost Boyard, potom jsem šla na procházku. Bohužel jsem sklerotik a zapomněla jsem si vzít foťák. Tak jsem fotila mobilem. Až stáhnu fotky, tak možná některé zveřejním.
Pak následovala kávička s rodinou a přesazování růží. Ten jeden keřík, nebyla to ovšem růže, ale cosi neidentifikovatelného, mi dal pěkně zabrat. Musela jsem si na něj vzít i sekeru. Pak povolil.
V podvečer jsem se dívala na pohádku Král sokolů. Už jsem ji viděla, ale nepamatovala jsem si děj. Moc se mi líbila.
Taky jsem se přes den věnovala Berovi a Ari. Ari už je snad kompletní, chybí ji jen název.
Večer florbal nebyl. Nebyl dostatek hráčů. Tak smůla. Snad příště. I když příště nejspíš nepůjdu já, protože jedu na teologii..... Hurá. A bude liturgika. HURÁ!!!
Takže místo florbalu jsem se vykoupala, umyla si vlasy a pomalu se duchovně připravovala na mši svatou v neděli.
A těšila se, že budu spát o hodinu déle.
V neděli jsem byla na mši svaté. Všechno probíhalo dle liturgických pravidel. Nad ničím jsem se nepozastavila.
A venku pěkně pršelo a foukalo. Do kostela jsem přišla od pasu dolů úplně mokrá. Tak jsem si nechala zatopit, abych uschla.
Při mši svaté při žalmu jsme s varhaníkem udělali drobnou chybu. Omylem jsme spojili dvě sloky. Což ve finále až tak moc nevadí. Zajímavé je, že jsem tohle předpokládala. Jen jsem na to pomyslela a šlo to.
Během mše jsem také uvažovala nad tím, že při tom silném větru budou padat tašky ze střechy. Bohužel jsem se opět nemýlila. Obešla jsem kostel radši druhou stranou a pak se ohlédla. Hned jsem viděla zvednutou střešní krytinu.
Doma jsem zjistila, že nejede televize. Takže dneska Pevnost asi nebude. Ještě uvidíme, jestli to půjde pustit přes internet. Zatím jsem to pustila bez zvuku.
Po obědě jsem přenos přes internet pustila i se zvukem, takže jsem o Pevnost nepřišla. Hurá.
Odpoledne jsem se psychicky připravovala na pondělí. Také jsem zveřejnila po dlouhé době něco jiného než jen mé výplachy nebo liturgické poznámky. Přidala jsem další část příběhu z pohledu Bera.
Kolem třetí následovala kávička a oplatečky s rodiči a pak znovu odpočinek a práce na Berovi.
A to bude pro dnešek asi všechno. Takže přeji krásný další týden roku 2017. A nezapomeňte na naše drahé zemřelé a navštivte je na hřbitovech.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené