Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

18.6.17

12.6. - 18.6.2017

Další týden pryč. A co se dělo?
V pondělí jsem místo práce jela ja školu v přírodě. I když to práce svým způsobem byla. Po příjezdu na místo jsme se ubytovali a trochu seznámili s prostředím. Samozřejmě jsme hráli hry. Odpoledne jsme vyrazili na krátký výlet na zříceninu hradu Lamberk. Večer byl táborák a noční hra. V úterý byly hry, snídaně, svačina, oběd, svačina, večeře a druhá večeře. A fotila jsem. Dopoledne jsme vyrazili k Oslavě. Děti se vykoupaly, chtěly vykoupat i paní učitelku, ale sto dřepů je dost odradilo.
Ve středu opět snídaně, svačina, oběd, svačina, večeře a hry. Teď si nejsem jistá, zda byla nějaká noční hra. Ve středu se opékaly špekáčky. Myslím si, že byla noční hra bez baterek. Ve čtvrtek opět to stejné, jako celý týden od pondělka. Večer noční hra bez baterek. Největší zážitek pro děti byl nejspíš můj pokus o pád. Naštěstí jsem to ustála. Ono chodit po lese v noci bez baterky je docela těžké. No, aspoň měly děti o zábavu postaráno.
V pátek už jsme pomalu balili. Ale hry se hrály taky. Cesta domů byla rychlá. Pak jsem ještě šla na mši svatou. Raději jsem se po druhém kázání o oblékání na mši zeptat, zda můžu k přijímání ve sportovním oblečení. Mše probíhala jak je u nás zvykem. Do postele jsem šla celkem brzo.
V sobotu jsem byla doma. A trochu jsem pekla. Teda dělala jsem je dva krémy. Korpus jsem koupila.
V neděli jsem byla na mši svaté. Trochu jsem se děsila, co zase bude. Ministrantů moc nebylo, ale byl tam jeden z komentujících, který se do mě tenkrát dost obul, ale nedala jsem se.
Mše probíhala relativně normálně. Po přijímání nebylo požehnání, ale výstav Nejsvětější svátosti a adorace. Bylo to pěkné. Aspoň mše. Adorace probíhala trochu zvláštně, ale liturgicky si myslím, že bylo všechno v pořádku.
LITURGICKÁ POZNÁMKA: Trochu mi vadilo a ne poprvé, že měli špatně poskládané velum. Kněz také musel ministranty upozornit, že mají zvonit při požehnání. Průvod byl na můj vkus dost uspěchaný, člověk se nestihl ani vnitřně usebrat, prožít tu slavnost. Ale je to jen můj názor. Družičky byly jen dvě. Všechny ostatní děti byly na soustředění sboru. Nechápu, proč byl vybrán takový dost špatný termín.
LP.: Další chaos nastal při přípravě na sbírku. Moc dlouho čekali ministranti na čtvrtého a v důsledku čekal i kněz.
LP.: A poslední chaos nastal při odchodu od svatostánku po požehnání. Nějak zapomněli, jak se řadí eucharistický průvod na konci mše.
LP.: Další věc, které jsem si všimla. Byla druhá eucharistická modlitba, což je škoda. Taková docela důležité slavnost.
Odpoledne jsem byla doma a trochu uklízela. A snažila se nabrat síly na další tentokrát normální pracovní týden.
vám všem přeji další krásný týden roku 2017. Prázdniny už se blíží...
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené