Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

29.5.17

22.5. - 28.5.2017

Opět pondělí. Tentokrát docela zajímavý týden, ale o tom až v celém článku.
V pondělí jsem byla v práci, děti zlobily a psaly písemku. Odpoledne jsem měla jet s kolegyní nakupovat, ale bohužel se to neuskutečnilo. Nenastartovaly jsme auto. Tak příště. Místo toho jsem si s mamkou dala kafé a večer vyjela na cyklostezku. Tři kilometry tam, tři zpět. Za půl hodiny jsem neměla co dělat. Teď jsem zvědavá, jak dlouho mi to vydrží.
Večer jsem dočetla Fenomén J. R. R. Tolkien, životopis Pána příběhů. Škoda, že ty knížky jsou tak tenké. Na druhou stranu se můžu začít věnovat bakalářce. Tam mám knížku To čiňte na mou památku a Die Messe. A ještě další dvě. Myslím, že Ordo missae a Redemptionis sacramentum.
V úterý jsem opět pracovala. Celkem rychle to uteklo. Pak jsem vyrazila do Ivančic pro nové brusle a úplatek bráchovi. Večer jsem opět vyrazila na cyklostezku. Při cestě zpátky se mi zasekl řetěz, tak jsem šla kousek pěšky. Pak mi pomohl jeden pán. Domů jsem dojela na kole.
Ve středu opět práce, večer mše svatá. Překvapivě tichá. Nikdo nehrál, a ani nebyla vigilie. Což mě překvapilo. Večer jsem už sportovat nešla. I když bych moc chtěla. Byla zima a taky dost hodin. Odpoledne jsem byla na kávičce a zákusku s kolegyní.
Ve čtvrtek opět práce a pak odpočinek.
V pátek jsem opět pracovala a odpoledne se vydala na cesty. Rok s rokem se sešel a já jela na Babské hody. V pátek jsem také byla na mši svaté. Liturgicky byla dokonalá.
V sobotu jsem vstávala na mši na osm. Byla moc pěkná, liturgicky dokonalá. Jen jsem nepochopila proč jeden minstrant neustále přecházel z jedné strany na druhou. Zbytek dne jsem strávila s přáteli na bruslích, nebo ve stínu domu s krásným výhledem do dvora. Kolem druhé hodiny jsem se oblékla do rochety (ano, Vanimaré ministrovala) a šla s knězem udělit požehnání. Pak jsme vyrazili na procházku. Večer jsme grilovali, já jsem chvíli psala na zahradě a pak jsme se dívali na pohádku Anděl Páně.
V neděli jsem byla na mši svaté. Jela jsem do sousední vesnice, kde jsem bydlela asi dva měsíce. Popovídala jsem si s několika lidmi, všichni na mě vzpomínají v dobrém.
V neděli jsme se opět vyložili na zahradu. Pak jsem v šest sedla na vlak a jela domů.
A to byl trochu důvod, že jsem nevydala článek v neděli, ale až teď.
Takže krásný další týden roku 2017.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené