Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

24.3.16

Missa chrismatis

Vážení čtenáři, mám pro mě, možná i pro vás, jednu velmi radostnou zprávu...


...Ne blog opravdu nekončí a nekončí ani moje studium teologie a následné řešení chyb v liturgii. U toho zůstanu, dokud se to nezlepší.
Spíš mám na mysli a podle článku jste již mohli zjistit, že jsem se opět zúčastnila Mše při svěcení olejů. A užívala jsem si to. Rozhodně více než ostatní účasti na jiných mších svatých.
Zcela nečekaně jsem byla vyvolena pro službu. Pro službu přinášení darů. Byla jsem šťastná jako blecha v psím kožichu psa, který se nemůže poškrábat a tím mě shodit nebo zabít.
Během této služby jsem se prošla uličkou mezi kněžími, podívala jsem se po několika letech do sakristie a mohla jít následně až k biskupovi a předat mu konvičky s vínem a vodou. Dostalo se mi poděkování a ujištění, že kdybych nepřišla, tak by mše svatá nemohla pokračovat.
Celá liturgie byla zmáknutá na jedničku podtrženou a s hvězdičkou.
Jak jsem byla šťastná. Stejné pocity zažívám ještě teď při psaní tohoto článku.
Tak krásné prožití Velikonočního tridua. Já se jdu ještě rozplývat nad tou nádhernou vzpomínkou.
A taky mi zamával jeden známý jáhen. Nejspíš byl hrdý, že jsem šla.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené