Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

23.3.16

Jaro u mě na bytě

Tak jaro přišlo i ke mně na byt. Minulý týden jsem si koupila narcisky. Chtěla jsem mít na bytě něco jarního a kvetoucího. Tak jsem neváhala. Během minulého víkendu vykvetly tři květy. Do středy se objevily další květy. Tak mám radost a samozřejmě se musím pochlubit fotkami.
Takže první.
A jinak mám docela dost šokující zprávu ohledně liturgie. Bohužel je to spíše špatně šokující zpráva.
Myslela jsem si, že na Zelený čtvrtek není dovolena pohřební ani votivní mše svatá. A ejhle. Opět jde něco, co by být nemělo. No, nevím....
Tak přeji krásný zbytek Svatého týdne. A zítra už zasloužené volno a krásná pontifikální liturgie. Jak já se těším. Aspoň jedna liturgie, na kterou se bude dat dívat.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené