Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

13.12.15

50. týden 2015

Tak jsem opět zde. Po celém dlouhém týdnu. A musím říct, že mi tento týden přišel v pondělí nekonečný.
V pondělí jsem byla v práci. Odpoledne jsem byla doma a vůbec netuším, co jsem dělala odpoledne.
V úterý jsem opět byla v práci. Jak jinak, když je den pracovní. A taky byla slavnost Panny Marie, počaté bez poskvrny prvotního hříchu. Byla jsem na mši a užívala jsem si to. Liturgie byla moc krásná.
Ve středu jsem opět pracovala. Odpoledne jsem byla doma a chtěla jsem odpočívat a spát. Moc se mi to nedařilo.
Ve čtvrtek jsem pracovala, večer byla školní vánoční akademie. No, taky jsem ji přežila a nejvíc jsem si užila poslední učitelské číslo. Pobavili jsme.
V noci mi bylo nehorázně špatně. Dlouho mi tak nebylo. Možná naposledy před státnicemi. A moc jsem toho nenaspala. Asi nějakých pět hodin.
V pátek jsem nevyspaná musela do práce. Pak jsem zamířila domů. Cesta neprobíhala zrovna tak, jak bych chtěla. Ujel mi hned první autobus, kterým jsem musela jet. A docela jsem domů spěchala. No, domů, na koncert.
Koncert jsem nakonec stihla. Hlavně tedy zkoušku jsem stihla. Byla jsem pouhých dvacet minut doma, kde nikdo nebyl. Jen jsem se převlékla, najedla, nakrmila Blacka a utíkala s violou na Kuklu, kde bylo vše připraveno na Vánoční koncert.
Koncert dopadl moc dobře.
Večer už jsem byla ráda, že jsem doma. A dívala jsem se na pohádku Ledové království. Moje oblíbená. Hlavně písnička královny Elsy Let it go. Ta písnička je naprosto dokonalá.
V sobotu jsem byla celý den doma. Navštívila jsem Blacka, vytvořila dva sněhuláčky z ponožek, naloupala oříšky a zrušila florbal. Takže ani večer jsem nemusela do té zimy, která venku panovala. Bohužel zítra už budu muset ven. Ale na druhou stranu se docela těším, že půjdu na liturgii.
Och, a taky přidávám fotku sněhuláčků.
Jsou tam vidět krásně detaily.
A v neděli jsem byla na mši. A proto bude krátká...
LITURGICKÁ POZNÁMKA: Nestačila jsem se opět divit. Na oltáři jsem objevila dva oltářní kříže. Chápu, jeden, ten původní, se používá při průvodech. Tak potom trochu nechápu, proč se tam objevil ten druhý, ale také to chápu, že se tam dal. Ale v tom případě se ten původní, procesní, měl oddělat, schovat, dát jinam. Nechápu, koho to zase napadlo...
Odpoledne jsem se dívala na svou oblíbenou Pevnost Boyard. vyhráli tentokrát docela dost. Přes 22 tisíc eur.
Pak jsem upekla jeden druh cukroví, chvíli poseděla s rodiči a vyrazila do Tesca pro ozdoby na stromeček a pak na byt.
A to bude pro dnešek asi všechno.
Tak vám všem přeji krásný další týden, jeden z posledních, roku 2015. Užijte si poslední celý předvánoční týden, hlavně žádné hektické nákupy a tak. Všechno pěkně vklidu. To vše vám přeje...
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené