Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

25.11.15

Naposledy

Téma týdne: Naposledy

Tak, ozývám se trochu netradičně uprostřed týdne.


Slovo naposledy ve mě vzbuzuje úsměvnou vzpomínku mého hraní na varhany. Hrávala jsem s jedním kamarádem. Vždy, když říkal, že danou frázi hraji naposledy, tak jsem ji hrála ještě nekolikrát. Proč? Protože jsem to vždycky zahrála špatně a musela jsem to hrát znovu. Slovo naposledy jsem tedy radši nechtěla slyšet. Pak jsem věděla, že to naposledy určitě nebude, že si to ještě zopakuji. A většinou tomu tak bylo.
Tak, to je má zkušenost se slovem naposledy.
A co se týká ministrování, tak naposledy pro mě bylo na Poli pastýřů v Betlémě. Uvidím, zda bude platit to pravidlo od varhan, kdy naposledy znamenalo ještě několikrát. Zatím to tak nevypadá. Zatím to opravdu bylo naposledy.
Takže přeji krásný zbytek týdne.
Vaaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené