Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

29.11.15

48. týden 2015

Tak a jsem opět zde. Po celém dlouhém týdnu. A co se dělo? Nic moc. Stále to stejné.
V pondělí jsem šla do práce. Odpoledne jsem se chystala na další den.
V úterý na mě čekala opět práce. A v podvečer mše svatá. Moc se mi nechtělo, ale šla jsem. Mezitím jsem se chystala do práce.
Ve středu opět práce a pak cesta do Brna. Tam se mi chtělo ještě míň, jak v úterý na mši. Ale jela jsem. Překonala jsem tu nechuť. Jela jsem tam hlavně proto, abych si koupila jízdenku. Tak jsem si rovnou koupila dvě. I na další týden. Navštívila jsem Tesco a kapucíny. Tam jsem šla ke svátosti smíření. Domů jsem jela o hodinu později, než jsem původně plánovala. A kapucíni za to nemohou. Strávila jsem deset minut jen na pokladně v Tescu.
Ve čtvrtek jsem opět pracovala, odpoledne se chystala na další den a večer šla na mši. Chtělo se mi moc plakat. Jako vždy při mši svaté, při které nic nedělám. Večer jsem se vrhla na úklid bytu. Jen to okno jsem si nestihla umýt. Tak snad příští týden.
V pátek opět práce. Odpoledne vaření, večer mše svatá a pak koupel a chystání se na sobotu. Hlavně nic nezapomenout.
V sobotu jsem vstávala velmi brzy. Možná tak brzy, že někteří šli teprve spát po pátečním flámu. Vstávala jsem o půl paté. Všechno potřebné nachystat, hlavně nezapomenout ten těstovinový salát v ledničce, když jsem se s ním tak dělala a mohla jsem vyrazit do školy. Cesta probíhala v klidu. Autobus do Brna měl nepatrné zpoždění. Vlak jsem stihla, ale ouha. Na nádraží jede jedna jediná pokladna, jeden počítač. Skvělé. Za šest minut odjezd vlaku. Naštěstí jsem to stihla. Do Olomouce jsem dojela o pět minut později, než bych měla, ale nevadilo mi to. Na fakultu jsem se tradičně prošla pěšky. Cestou jsem se stavila v galanterii koupit nějaké bavlnky na pondělí. Pak jsem si ještě koupila čokoládu v automatu a hurá na desetihodinový maraton přednášek. První byly Vybrané kapitoly z dějin filosofie. Pak následovaly dvě hodiny Latiny pro liturgii. Na to jsem se hodně těšila a nebyla jsem zklamána. Pak přestávka na oběd, kdy přišel na řadu můj těstovinový salát. Následovaly dvě hodiny Starého zákona, dvě hodiny Církevních dějin starověku a středověku a pak Úvod do křesťanské spirituality. Docela zajímavé. Bohužel vždy z té poslední hodiny musím utíkat na autobus. Tak snad jsem o nic moc nepřišla.
Autobus jsem stihla. V něm jsem se stihla i trochu vyspat. Jen budit mě nemuseli. V tu chvíli mi bylo jedno, že už jsme v Brně. Pak na mě čekala hodina čekání na vlak.
Domů jsem dojela v pohodě.
V neděli jsem šla na mši svatou. Byla první neděle adventní. Žehnaly se adventní věnce. Taky jsem tam měla svého reprezentanta. Dneska opět bude krátká liturgická poznámka.
LITURGICKÁ POZNÁMKA: Dneska to celkem šlo. Jen ten průvod s obětními dary byl trochu nepovedený a taky byla druhá eucharistická modlitba. A taky byla reedice misálu. Jen nebyly Obřady žehnání. Nejspíš proto, že žehnací modlitba adventních věnců je i v reedici misálu.
Odpoledne jsem se dívala na Penost Boyard a pak jsem jela na byt. A tvořila jsem. A fotila. Tak prvně přidám fotku mého adventního věnce.
Pak budou následovat fotky výrobků, které budu dělat s dětmi. Snad to zvládnou.
A to bude pro dnešek všechno. Tak přeji všem krásný další a první adventní týden roku 2015. Slavte, protože začal nový liturgický rok.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené