Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

5.10.15

Na čem jsem byla v divadle?

Na muzikálu Let snů Lili...
A stálo to za to. Byl to fantasy muzikál pro děti. Takže něco pro mě.
Děj vypravovat nebudu, protože kdo chce vědět, o čem to bylo, tak si na představení zajde.
Velmi se mi líbilo zpracování děje. Postavy byly propracované hlavně co se týká psychologické stránky. Byla tam klasická zápletka boj dobra se zlem, kdy se vlastně ze zla stane také dobro a celý život v říši fantazie je zachován.
Kostýmy byly neodolatelné, chvílemi jsem měla touhu se do podobných kostýmů obléci a jít si zatančit s elfy.
Představení je vhodné pro děti, tak 60% divadla bylo dětské publikum.
Velice doporučuji prohlédnout si alespoň fotografie a trochu se jimi namotivovat k návštěve představení. Fotografie najdete ZDE.
Tak dneska jen tak krátce, potřebovala jsem to ze sebe dostat. Ani se nedivte, já a elfové... To si nejde nechat ujít.
Takže krásné další dny v týdnu.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené