Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

2.2.15

Čtverce pro Afriku

Již v jednom článku jsem napsala, že jsem začala háčkovat. A není nic jednoduššího, než začít háčkovat pro dobrou věc. Jistá přítelkyně kamarádka zveřejnila odkaz, na kterém jsem se dozvěděla o možnosti pomoci v Jižní Africe a to tak, že budu háčkovt čtverce, které se posléze pošlou do Afriky, kde z nich ušijí deky pro děti. Pro pořádek ještě jednou přidávám odkaz. Zapojit se může každý.
Tak takhle vypadají moje čtverce. Neni to nic moc, ale snad to pomůže dobré věci. Více v celém článku.


Ten červeno-krémový je první pokus. Možná trochu nepodařený. Ten celý krémový je druhý pokus.
V pondělí jsem se dostala do Olomouce a hned jsem navštívila jednu galanterii a nakoupila si vlnu, abych mohla po cestě domů háčkovat. Zjistila jsem totiž, že je to silně návyková činnost. Stejně jako falešný patchwork. Od toho jsem se taky nemohla odtrhnout. Ruční práce a tvořivé práce jsou návykové.
Ale teď zpátky k mému nákupu. Koupila jsem si tři klubíčka vlny. I když nevím, jestli vlna je ten správný název. Přidávám foto.
Dvě z nich jsem si přemotala do klubíček a ta třetí na to teprve čeká. Možná večer, když se mi nebude chtít se učit. Fotka je z odpoledne, kdy jsem přemotala jen jedno klubíčko.
Tak přeji krásný den a háčkujte, je to zábavné a rozvíjí to jemnou motoriku a logické myšlení.
Vaše háčkující Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené