Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

5.1.15

Sníh

A musím ten článek napsat a prostě musím. Celou noc, skoro celou noc sněžilo. A musím se pochlubit fotkami. Pod perexem.
Je to trochu rozmazaný, ale to podstatné je vidět. Fotila jsem to včera myslím kolem půl desáté večer. To je sněhu. Přes noc určitě ještě něco napadlo. Ale mě se nechtěllo vylézat z postele a fotit. Hlavně se mi nechtělo do té zimy. A ještě přidám jednu fotku. Z dnešního rána. Sotva jsem vylezla z postele v devět, už jsem fotila.
Pro někoho nic moc sněhu, ale k mé radosti to stačí. Bohužel přes den většina roztála. Dneska sníh a zítra bude klouzačka. Ještěže nikam jet nemusím.
Tak se mějte krásně zasněženě, ale jen v domech a ne venku, a já se jdu zase učit. A koukala jsem na pohádku v angličtině. Předtím jsem ji tedy viděla asi stokrát v češtině, ale teď jsem se odhodlala, že se podívám i v angličtině.
Tak pěkný večer.
Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené