Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

16.11.14

46. týden 2014

Tak, neděle. Možná hurá, možná už zase. No, a co se dělo? Nic moc.
V pondělí jsem jela do školy. cesta docela zajímavá. Vlak zpoždění, ale nějak extra mě to netrápilo. Nespěchala jsem. Maximálně do obchodu pro pečivo. V úterý jsem měla angličtinu a výchovu ke zdravému životnímu stylu. Středa byla taky ve znamení školy. Cesta domů byla v pohodě. Ve čtvrtek jsem pekla bábovku. Bohužel jsem ji nějak zapomněla nafotit rříve než byla snězena. Teď můžu vyfotit akorát prázdný talíř. Ale moc všem chutnala. V pátek jsem byla celé dopoledne v muzeu a vytvářela pracovní listy do školy. Ještě tam budu muset jít znovu. Nejspíš až za čtrnáct dní. Odpoledne bylo trochu jíné než normálně. Žádné hraní, žádná mše svatá. Jen orchestr a děti. Náramek jsem opět nedodělala, takže fotka není. V sobotu jsem byla hrát a jelikož mi přijeli příbuzní, tak se odpoledne šlo na procházku. I přes nepěkné počasí byla procházka příjemná. Jen jsem nechala doma foťák, takže nemám fotky. Večer jsem šla na florbal. Měla jsem strach, abychom se sešli, ale tento strach byl neoprávněný. Sešlo se nás dost. Dala jsem si pět gólů a šlo se zase domů. V neděli jsem byla na mši svaté. Liturgii jsem moc nesledovala. Hrála jsem Modlitbu Páně a pak dovětek po embolismu. Po mši jsem si udělala radost a po dlouhé době se podívala na věž. Zimují tam berušky. Odpoledne jsem jela do Brna. Podívat se na výstavu Je přece Štědrý večer.... Výstava byla pěkná. Našla jsem tam i ozdoby, které používáme doma. Pak jsem se prošla kolem Špilberku a podívat se na Petrov a pak domů.
A to bude asi pro dnešek vše. Přeji všem krásný další týden roku 2014.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené