Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

9.11.14

45. týden 2014

Tak a jsem opět tu.
Týden utekl jako voda a mě to začíná silně děsit. Semestr se blíží ke svému konci a já nemám polovinu věcí splněno. Já to zvládnu. Musím. A co se dělo?
V pondělí jsem byla cedit krev. Zas tam moc jsem jí nevycedila. Jen na testy. Do školy jsem jela až večer. Na koleji jsem byla postavena do reality, že půlku věcí do školy nemám splněno. Tak jsem začala dělat. Večer jsem nevynechala zkoušku sboru. Bohužel jsem se musela omluvit z jedné akce, na kterou jsem se těšila. Ale nemůžu být všude. V úterý jsem šla do školy na angličtinu. Proběhlo to relativně v pohodě. Z pondělní beznaděje jsem se vypsala. Hned po výuce jsem zabrousila do knihovny a odnášela si z ní jednu pěkně tlustou knihu. Kdyby to byla liturgie, tak už je nejspíš přečtená. Ale byla to psychologie, tak jsem si tam pouze vyhledala, co jsem potřebovala. Večer jsem šla na mši svatou zpívat a tentokrát i hrát. Když jsem hrála první písničku, tak jsem si omylem nachystala jiné noty. Trochu jsem zpanikařila, ale včas jsem si vzpomněla, co hrát, a hrála jsem. Překvapivě i dobře. Na housle jsem hrála. Ve středu jsem měla zpívat ještě na jedné mši svaté, ale kvůli škole jsem to musela odvolat. Škoda. Mohlo to být pěkné. Taky jsem byla ve středu ve škole. didaktika angličtiny byla v pohodě. Stejně tak psychologický seminář. Až na ten smrad na chodbě. Bylo mi z něj trochu špatně a donesla jsem si ten pocit i na koleje. Kolem poledne, jejda já dneska nějak přeskakuji a cestuji časem zpět, jsem si volala pro výsledky rozboru krve. Všechno v normě. Aspoň nějaká dobrá zpráva od lékaře, když neví, co mi je. Zbytek dne, kdy jsem neseděla ve škole, jsem dělala portfolio do přirodovědy. Kdyby někdo měl nějaký námět na činnost ve výuce přírodovědy, nechť jej zde zanechá. Potřebuji jich ještě devět. Ve čtvrtek jsem šla na praxi. Učila jsem první hodinu angličtinu. Dopadla jsem asi lépe, než jsem očekávala. Jen mám problém s gramatikou. No jo, jazyky mi nikdy nešly, ale to neznamená, že se nemůžu zlepšit. Taky mi bylo opět náležitě špatně. Zvládla jsem to. Až budu učit, budu to muset zvládat denně, předstoupit před děti, usmívat se a učit. Pak jsem byla na přednášce. Týkalo se to českéjo jazyka a literatury a toho, jak změnit styl výuky tohoto předmětu, aby to bylo zábavnější a efektivnější pro děti. Domů jsem jela ve tři z Olomouce. Cesta proběhla v pohodě. Drobné počáteční zpoždění bylo dohnáno a já stihla druhý vlak. V pátek jsem byla doma. Odpoledne jsem šla na chvíli hrát na varhany. Pak jsem zpívala na mši, hrála hodinku na violu a utíkala za dětmi. Náramek jsem ještě nedodělala, takže fotka stále nebude. V sobotu jsem se snažila se trochu prospat. Moc se mi to nepovedlo. Celou noc jsem se budila. Hrát jsem nešla. Odpoledne jsem šla na chvíli schůzovat a večer na florbal. Dala jsem si pět gólů a byla jsem relativně spokojená. V neděli jsem šla na mši svatou. Na dvakrát. Došla jsem do kostela, nachystala žalm, písničku, varhany a musela jsem utíkat na záchod. Od soboty beru jiné prášky, které mi mají pomoct se zažíváním, a nejspíš mě trošku prohnaly. Ale nezabránilo mi to ve hraní. Mši svatou jsem stihla celou. Hrála jsem celé ordinárium a bez chyby. Dopoledne jsem ještě chvíli dělala věci do školy. Odpoledne jsem byla na návštěvě.
To by tak mohlo být za ten týden všechno. Mějte krásný další týden roku 2014.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené