Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

14.9.14

37. týden 2014

Tak jsem opět tu. Tento týden byl docela zajímavý.
Nějak na mě psychicky dolehlo odvolání jedné akce. Projevilo se to v pondělí, kdy se mi večer udělalo strašně špatně. Do rána to bylo dobrý. Nezvracela jsem. Jenže pak začalo peklo nevolnosti znovu. Jen jsem snědla jeden suchý rohlík. Šla jsem tedy navštívit paní doktorku. Prohmatala mi břicho a samozřejmě nic nenašla. Tak mi dala prášky na uklidnění žaludku a cupitala jsem zase domů do postele. Po obědě, kdy jsem snědla jeden suchý rohlík, jsem byla v pohodě. Znovu to začalo večer. Snědla jsem necelý suchá rohlík se čtyřmi plátky šunky. Kvalitní šunky. Dvě hodiny, které následovaly po odložení večeře, byly nesnesitelné. Na zvracení, ale nic ze mě nešlo. Ve středu jsem ráno opět musela za paní doktorkou. Poslala mě do nemocnice. Při návštěve doktorky už mi nic nebylo. Zajímavé. Asi tam budu chodit preventivně. V nemocnici mě poslali na ultrazvuk. Ve čtvrtek mi bylo relativně dobře. Jen večer, ale to rychle přešlo. V pátek jsem jela na ten ultrazvuk. Pan doktor si prohlédl celé břicho a nic nenormálního nenašel. Ulevilo se mi. Se zprávou jsem šla za paní doktorkou. Odpoledne jsem odočívala doma. Hrála jsem s mamkou hru Hobit. Pak jsem se jela nechat vyfotit a nakupovat do Tesca. Zbytek dne jsem byla doma. Večer jsem trochu prohnala pejska, kdy jsem mu v chodbě házela míček. V sobotu jsem se po dlouhé době trochu víc vyspala. Asi tak do půl desáté. Mám trochu výčitky, že jsem nehrála na varhany. A přes týden zase hrát nebudu. No, je to špatné s mým tréninkem. Snad to nezvorám příští neděli. Jen jsem se nedoučila tu 516ku. A mám slíbeno, že budu hrát, až se ze mě bude kouřit. Odpoledne jsem byla chvíli za pejskem a pak jsem se šla podívat, kolik je lidí v zámku na slavnostech. Většina dne byla pod mrakem a občas něco káplo. V neděli jsem byla na mši svaté. Jen jsem zpívala. A měla jsem co dělat,abych to ustála. Přece jen jsem po tom týdnu docela zeslábla. Ale sledovat liturgii jsem zvládla. Dneska nebylo nic extra. Kdybych nevěděla, že každá mše svatá je jedinečná, tak bych řekla, že to byla rutina. Na vahany jsem si ani nesáhla. Ještě před obědem jsem si pročítala různé blogy a na jednom, kam chodím koukat relativně pravidelně, jsem narazila na zábavní park Mirákulum. Silně mě to připomělo naše oslavanské Permonium. Ještě jsem v něm nebyla. Navíc je to pro menší děti a ne pro mě. Fotky naleznete na oficiálních stránkách http://www.permonium.cz/permonium/. Nebo taky na Facebooku. A dělají tam dobrý kafe (Fotka byla v jednom z minulých článků. Myslím, že to byl 35. týden 2014.).
Tak to bude pro dnešek asi všechno. Přeji všem krásný další týden roku 2014. Dneska žádné fotky nebudou. Když bylo hezky, ležela jsem doma v posteli a snažila se nemyslet na to, jak moc je mi špatně. A když jsem se z toho relativně dostala, tak už venku pršelo a bylo zamračeno. Tak užívejte podzimu.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené