Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

12.8.14

Tag Liebster award

Na tento tag mě nominovala eileensmith.blog.cz a já moc děkuji za nominaci.

Tag má 4 podmínky:
1. Poděkuj blogerovi, který Tě nominoval.
2. Napiš o sobě 11 faktů.
3. Odpověz na 11 otázek, které jsi dostal.
4. Nominuj dalších 11 blogerů, kteří odpoví na tvých 11 otázek.

11 faktů o mě:
1. Jsem blázen do hudby.
2. Snažím se hrát na pět hudebních nástrojů.
3. Do všeho vrtám a nic neumím pořádně.
4. Vadí mi, když někdo kazí něco, co mám ráda.
5. Když si přivodím nějaké zranění, tak se skoro nekontrolovatelně směji.
6. Bojím se bouřek v noci.
7. Občas nevěřím, že něco dokážu.
8. Mám ráda matematiku.
9. Nesnáším, kdy mě někdo poučuje o věcech, o kterých dotyčný nic neví.
10. Nepoužívám make-up, jen občas korektor.
11. Nesnáším lidi, kteří nevidí moji snahu.

Otázky, které jsem dostala
1. Myslíš si o sobě, že jsi normální?
- Tak tahle otázka je zajímavá. Což asi budu tvrdit o všech. Nejspíš normální nejsem. Nemyslím si o sobě, že jsem normální. Jeden člověk o mě kdysi řekl, že jsem exot a já jsem na to hrdá. Nejsem kopie.
2. Jaký jazyk je nejhezčí?
- Myslím, že můj rodný jazyk. Takže český jazyk.
3. A který nejošklivější?
- Každý jazyk je něčím krásný.
4. Jakou hru hraješ nejraději?
- Teď nevím, zda je myšlena PC hra nebo jiná. PC hry moc nehraji, ale asi nejoblíbenější je The Sims 2. Pokud se jedná o nějakou jinou hru, tak mezi pohybovými a kolektivními jasně vítězí florbal.
5. Co si myslíš o slovu EKLHAFT?
- Vůbec netuším, jaký význam to slovo má.
6. Jaká je Tvoje nejoblíbenější písnička? Proč?
- O své oblíbené písničce jsem napsala poslední článek. Tak nevím, jestli se mám opakovat. Jinak asi úplně nejoblíbenější je písnička Slyš, jaký to nad řekou jásot a ples. Proč? Zpívala jsem ji v Lurdech do mikrofonu a pak to byla první písnička, kterou jsem se naučila na varhany.
7. Jaké nejhorší zranění se Ti stalo?
- Zranění bylo mnoho, ale nedokážu posoudit, které bylo nejhorší. Naštěstí to nebyla zlomenina. Většinou si jen něco podvrknu. Nejvíc mě asi ovlivnilo zranění kotníku, které se občas vrací, a když je změna počasí, tak si kotník občas dovoluje bolet. Stalo se to ke konci první sezóny, co jsem začala hrát florbal, kdy jsem špatně šlápla. Pak jsem ještě hrála něco málo přes hodinu a půl. Bolest se ozvala až druhý den ráno, kdy jsem měla problém vstát z postele a jít do kostela. Naštěstí jsem ještě nehrála na varhany. Varhaník by mě asi zabil, kdybych mu řekla, že nemůžu hrát s bolavým kotníkem.
8. Co je hezčí: východ nebo západ slunce?
- Líbí se mi oboje. I když těch západů bylo asi víc. Ráda si přispím.
9. Jakou barvu máš nejradši?
- Barvy až na nějaké výjimky mám ráda všechny. Asi vítězí červená.
10. Líbí se Ti můj blog?
- Ano, je zajímavě barevně zpracovaný a v záhlaví jsou krásné fotky přírodních jevů.
11. Jak dlouho už bloguješ?
- Bloguji teď už přes šest let a stále mě to baví.

11 otázek ode mě.
1. Zradil Tě někdy někdo?
2. Jaký je Tvůj oblíbený seriál?
3. Hraješ na nějaký hudební nástroj? Na jaký, popřípadě na jaká bys chtěl/a hrát a proč?
4. Jaká byla Tvá poslední knížka, kterou jsi přečetl/a?
5. Přečetl/a jsi někdy něco z mého blogu?
6. Kolik článků zatím vyšlo na Tvém blogu?
7. Kolik blogů jsi měl/a, než ses usadil/a?
8. Z čeho máš největší strach?
9. Co si myslíš o lidech, kteří si neustále mění profilovku na FB?
10. Kam by ses chtěl/a jet podívat a proč?
11. Jak vznikla Tvůj blogový nick?

11 blogerů, které nominuju.


Až to budete mít, tak se prosím ozvěte, ať si můžu přečíst.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené