Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

11.8.14

Oblíbená píseň

Téma týdne: Oblíbená píseň

Možná jsem spíš měla napsat oblíbené písně...

Oblíbených písní mám víc. Už osm let je to píseň It is you (I have loved). Nevím proč, ale nejspíš proto, že při této písni jsem dokončovala v myšlenkách příběh o Ari.
Další písní, která se mi velmi zalíbila je píseň My heart is like a river od Rebeccy Lavelle. Mohla bych ji poslouchat třeba celý den. Nejkrásnější je ta mezihra.
A ještě jedna z trochu jiného soudku. Je jím Lurdská hymna Slyš, jaký to nad řekou jásot a zpěv. To je první písnička, kterou jsem se naučila hrát na varhany a když ji někdo hraje, tak brečím. Pokaždé si vzpomenu, jak jsem seděla na lavičce, modlila se růženec v několika jazycích, i když jsem tomu nerozuměla, ale věděla jsem, kde jsem. A pak přišel zlom, kdy jsem začala zpívat s tím pánem, co se tam modlil. Zřejmě mě slyšel a přišel s mikrofonem ke mně. Tak jsem zpívala. Jeden z nejkrásnějších okamžiků v Lurdech. Nezapomenu. Bohužel jsem ji našla jen v cizím jazyce.
Tak to jsou mé asi nejoblíbenější písně. Ke každé z nich se váže nějaká krásná vzpomínka.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené