Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

9.8.14

Kouzelná země

Téma týdne: Kouzelná země


Kouzelnou zemí pro mně je můj svět snů. Nedokáži ji ovládat a to je na ní to nejkouzelnější. I když je někdy docela strašidelná, ráda se do ní každý večer vracím, protože skoro každý návrat pro mě znamená nový příběh, novou zkušenost, nový poznatek. Většinou si příběhy, které mi mé podvědomí ukazuje, nepamatuji. Pokud si však příběh pamatuji, hned jej zapisuji a dál se jej snažím zpracovat. Někdy tyto příběhy mého podvědomí reflektují vědomí a prožitý den. Některé své sny z mé kouzelné země jsem zpracovala již zde na blogu. Je jím příběh Írima, Daleká cesta a také Vánice. Všechny příběhy jsou zveřejněny na blogu a jsou k dispozici na přečtení. Také mám rozpracovaný další snový příběh. Zatím prozradím jen název a tím je Cesta do minulosti. Jsem tak v půlce a doufám, že i tento příběh brzy dokončím a zveřejním. Víc nezveřejním, nechte se překvapit.
To asi bude vše k tomuto tématu týdne. Podvědomí každého z nás je kouzelná země. Je jen na nás, zda se tam vracíme rádi, či nikoli a zda si z ní také něco odneseme, ať už se jedná o zážitek, či poučení do života.
Krásný večer všem.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené