Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

15.6.14

24. týden 2014

Tak neděle je opět tu. Přes týden se nic moc nedělo. V pondělí jsem se učila na zkoušku z angličtiny. V úterý jsem si jela vědomosti ověřit na zkoušku. Paní doktorka byla v dobré náladě, dokonce mě i něco nového naučila a odešla jsem s Ačkem. Z didaktiky angličtiny. :D Nic lepšího mě nemohlo potkat. Ani ve snu mě nenapadla tahle možnost. Jupí. Ve středu jsem se opět začala učit. Tentokrát na druhý pokus didaktiky prvouky. Taky začalo pršet. Kolem třetí hodiny. Konečně. Pak tu trochu strašila bouřka, ale nic moc nenapršelo. Ve čtvrtek jsem se opět učila. A v pátek jsem šla na zkoušku. Zkoučku jsem překvapivě dala. A za A. A byla to pořádná skupinová práce. Doufám, že to dali všichni. Odpoledne jsem byla na mši svaté. Od středy jsou nové změny v eucharistických modlitbách. Kdo se aspoň trochu zajímá o liturgii, tak o tom ví. Ve druhé, třetí a čtvrté eucharistické modlitbě se nově jmenuje i sv. Josef. (Kdo nevěří nechť nahlédne na stránky www.liturgie.cz) Bohužel jsem jej v pátek neslyšela. V sobotu jsem byla hrát a trochu jsem se přesvědčila o tom, jak někteří lidé, ač se tváří strašně moc inteligentně, inteligentní nejsou a nejsou schopni změnit názor i pod množstím dobrých, oprávněných a literaturou podložených argumentů. Neřeším to. Je to jejich hloupost. Ještě dopoledne jsem posbírala hrášek. Odpoledne jsem se byla na chvíli projít s pejskem. Bohužel jsem si nevzala foťák, takže žádné fotky nejsou. Florbal se večer nekonal. Z důvodu konání soustředění sboru jsme neměli jednoho golmana. Tak snad příště. Bohužel už naposled v této sezoně. Večer jsem tedy vyloupala ráno natrhaný hrášek. V nedělí jsem byla na mši a hrála jsem. Měla jsem hrát celé ordinárium a proprium. Proprium jsem odehrála celé, s ordináriem to bylo horší. Nedohrála jsem Gloria. Nechápu proč, vždyť je umím. Dalším faktorem bylo, že nepředcházelo Kyrie. Když nepředchází Kyrie, většinou to zblbnu. Ony se totiž žehnaly dopravní prostředky. Taky jsem se nedočkala snoubence sv. Josefa v eucharistické modlitbě. Tak třeba příště. Odpoledne jsem se trochu prospala. Nejak to na mě přišlo.
Tak to bude asi pro dnešek a pro celý tento týden vše. Přeji krásný další týden roku 2014.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené