Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

9.6.14

23. týden 2014

Pravidelný týdenní článek s drobným zpožděním. No, včera jsem na to neměla čas, napsat pár dalších výplodů mého mozku.
A co se dělo? Nic moc. V pondělí jsem se učila didaktku matematiky. To mi vydrželo do úterka. V úterý večer jsem vyrazila do Olomouce. Přespala jsem na koleji, bylo to trochu dražší, ale bylo to nezbytné. Ve středu jsem šla na zkoušku. Všechno neprobíhlao zrovna podle mých představ, ale co podle mých představ poslední dobou probíhá, že? Odešla jsem s Déčkem. Vytáhla jsem si otázku Transmisivní a konstruktivistické pojetí vyučování matematice a rozvíjení matematických představ v předškolním a mladším školním věku. První otázka byla v pohodě, ale v té druhé jsem se trochu zamotala do relací a geometrie. Nebyla to otázka matematická. Domů jsem dojela kolem čtvrté odpolední, uvařila si kašičku k obědu a utíkala do kostela s tím, že budu cvičit. Nestihla jsem to. Pak jsem hrála při mši. Kromě Kyrie jsem zahrála všechno dobře a bez chyby. Ve čtvrtek jsem se opět vrhla do učení, tentokrát na didaktiku angličtiny. Zkoušku mám v úterý. tak prosím o modlitbu za zdárné splnění. Stačí mi za E. Ale teď se ještě vrátím k uplynulému týdnu. Čtvrtek a pátek jsem se snažila učit tu didaktiku. Přepsala jsem všechny otázky a přeložila pomocí Seznamu do angličtiny. Teď se to ještě naučit a mám vyhráno. Odpoledne jsem chvíli hrála na varhany, pak jsem zpívala na mši a hrála v orchestru na violu. V sobotu jsem byla cvičit s kolegou varhaníkem dvě hodiny. Odpoledne jsem se opět učila a večer jsem šla na florec. Na jeden z posledních florbalů. V neděli jsem hrála spíš po mši než na mši. Měla jsem hrát Vesel se, nebes královno, ale hned v první sloce jsem se někde sekla a nedohrála. Byla to poslední možnost si tu píseň zahrát. Teď budu čekat na příští rok. Ale na druhou stranu to můžu pořádně nacvičit a pak to zahrát. Po obědě jsem zamířila do Újezda na farní den, který začínal mší svatou. Zpívala jsem s tamějším sborem. I v tom teple se to dalo vydržet. Na programu byly různé soutěže nejen pro děti. I ti starší si zasoutěžili ve skupinkách, kdy vymýšlely modlitbu z určených slov nebo psaly hlavní postavy z daných pohádek. Skupinky byly sestaveny náhodně. Program byl až do půl sedmé. Pak bylo požehnání a začala hrát cimbálovka. Domů jsem odjížděla až kolem deváté hodiny večerní. Farní den byl moc krásný a v proběhl v pozitivní a přátelské atmosféře. Škoda, že skončil.
Tak to bude asi vše. Už jsem se dost dlouho vypisovala. Pokud to někdo dočte až sem, tak mu přeji krásný další letní týden roku 2014.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené