Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

25.5.14

21. týden 2014

Tak neděle je opět tu.
Přes týden jsem se snažila učit se literaturu pro děti a mládež. Říkala jsem si, že týden je docela dost dlouhá doba. Ve středu už jsem začala být trochu nervózní z toho, že za dva dny už je pátek. Taky jsem se musela sbalit do Újezda. Ve čtvrtek jsem jela do Olomouce. V pátek jsem se dočkala té zkoušky. Snad jsem ji dala. Výsledek ještě neznám. Cesta domů klapla dle plánu. Stihla jsem bus, který jsem měla. Doma jsem byla tak hodinu a pak hurá s dětmi do Újezda. Celý víkend byl naprosto super. Po roce jsem stoupla na kolečkové brusle a překvapivě nespadla. A prý jsem jezdila rychle. V neděli jsem byla přizvána do sboru, tak jsem si zazpívala. Celá mše a liturgie byla moc krásná. Pak už se muselo uklízet. Večer jsem šla ještě na zpívané Mariánské nešpory. Pak jsem taky zamířila ku domovu. Nechtělo se mi. Komu by se taky chtělo? Super nálada, super lidi. Děkuji Vám všem.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené