Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

9.2.14

6. týden 2014

Tak opět je tu rekapitulace.
V pondělí jsem byla doma a stresovala se úterkem. V úterý jsem jela na chirdu a...neřezalo se. Docela se mi ulevilo, protože jinak bych byla dlouho mimo hru na všechny ty nástroje, co hraju. (Housle, viola, varhany...). Byla jsem totiž zvědavá, jak dlouho budu mít nějaké omezení. Tak jsem se zeptala a bylo mi řečeno, že ne, že si druhý den můžu dělat co chci. Bohužel, to se mi moc nedařilo. Trochu to bolelo. asi jako očkování. Jenže na blbým místě. Na zápěstí. No, přestanu se litovat. Ve středu jsem byla na mši. Překvapivě jsem nehrála. Nešlo to. Nechytla jsem oktávu v levé ruce. Tak jsem odpočívala. Ve čtvrtek už jsem ale vzala do ruky housle a hrála. Jen ve sboru. To celkem šlo. Říkala jsem si, že na violu to bude horší. V pátek jsem byla na mši, pak jsem neodolala a šla hrát na varhany. Už i tu oktávu jsem chytla. Pak jsem zamířila do ZUŠky a hrála na violu. Problém jsem neměla. Hurá. Jsem na nějaký čas zdravá. Taky ve čtvrtek jsem stěhovala pokoj. V sobotu jsem byla chvíli hrát. Doma se malovalo, tak jsem vypadla, abych nezavazela. Večer se bohužel florbal opět nekonal. Už mě to docela vadí, ale co mám dělat? Dokopat tam ty lidi násilím? To asi ne, to by mě zavřeli. V neděli jsem zpívala na mši. Měla jsem jen zpívat, ale došlo i na hraní. Ještě že jsem cvičila v sobotu. No, nedopadlo to dle mých představ, ale aspoň jsem dohrála do konce. Dvě sloky písně z kancionálu č. 811. Moje oblíbená. Ano,ještě mě neomrzela. Pak jsem pomáhala dokončovat malování a likvidovat nejhorší špínu a fleky po malování.
Tak to bude asi tak ve zkratce můj týden. Doufám, že jsem na nic nezapomněla. A pokud ano, tak to nebylo tak důležité na to, abych to sem napsala.
Přeji krásný další týden roku 2014.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené