Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

8.12.13

49. týden 2013

Tak neděle je opět tu.
V pondělí jsem opět zamířila do Olomouce. Ve vlaku jsem potkala jednoho jediného svého známého od českých drah. Moc jsme nepokecali, musel pracovat. Do Olomouce jsem dojela s malým zpožděním. Hned po obědě jsem jela nakupovat čokoládu. Pak jsem utíkala na teorii literatury a na didaktiku výtvarky. V úterý jsem musela vstávat brzy, čekala na mě jedna prezenatce do didaktiky matematiky. Odprezentovala jsem celkem v pohodě. Pak jsem měla chvíli čas na učení metodologie a diagnostiky. Přežila jsem další hodinu hudebně didaktického praktika. Pak ještě půl normální výuky didaktiky angličtiny a hurá na nákupy. Večer jsem šla ještě na mši svatou k dominikánům a čekalo na mě jedno překvapení. Jednou za 14 dní tam bude bývat tzv. mládežnická. Zpívala tam asi zdejší schola a zpívala pěkně. Ve středu jsem si šla pro hodnotící papíry na školu, kde jsem měla praxi. Pak jsem měla zbytek dne volný. Ale musela jsem se učit diagnostiku a metodologii. Takže ono toho volna moc nebylo. Ve čtvrtek jsem šla na ten zápočtový test z metodologie a diagnostiky. Při pohledu na ty otázky mě trochu polilo, ale něco jsem tam napsala. Pak jsme se dozvěděla, že všichni jsme to dali, prý jako dárek k MIkuláši. Na jednu hodinu jsem šla ještě na angličtinu a hurá domů. Dojela jsem načas, překvapivě, když jsem v Olomouci měla deset minut. A z Brna frčela autem. V pátek jsem se trochu víc prospala. Odpoledne jsem byla na chvíli hrát na varhany, pak jsem zpívala na mši, fotila MIkuláše, který zavítal do svého kostela, trochu se zapotila v orchestru a šla za dětmi. Děti zdobily perníčky a já dělala falešný patchwork. (Teď si nejsem jistá, jak se to píše.)
Domů jsem došla o hodinu později než normálně. V sobotu jsem si přivstala a šla opět prohánět vzduch do kostela. Odpoledne jsem se byla podívat na vánoční trhy na zámek a pak do divadla na Papežku. Domů jsem dojela něco před jedenáctou. V neděli jsem byla na mši a hrála. Zpívání se omezilo na žalm a proprium. Když hraju ordinárium, tak většinou nezpívám. Nedokážu se na ty dvě věci soustředit. Zatím. Zahrála jsem relativně dobře, hlavně jsem to dohrála. Odpoledne jsem se nudila a trochu se věnovala četbě. Když už jsem se nemusela tolik učit.
Tož, to bude asi všechno. Tak přeji všem krásný další adventní týden roku 2013.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené