Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

17.11.13

46. týden 2013

Tak neděle je tu a s ní opět rekapitulace týdne. V pondělí jsem jela do Olomouce. Dojela jsem s desetiminutovým spožděním. Ve škole jsem byla normální časovou dobu. Všechna cvičení, semináře a přednášky. V úterý jsem byla na didaktice matematiky, hudebně didaktickém praktiku a didaktice angličtiny. Na přednášku z didaktiky matematiky jsem nešla, řešila jsem výstup do didaktiky angličtiny. Pak jsem se šla duchovně posilnit n a mši svatou. Ve středu jsem byla na praxi, měla jsem pracovní činnosti. Dětem se výrobky povedly. Pak jsem chtěla jít na didaktiku tělocviku, ale nebyla. Ve čzvrtek jsem byla na semináři společenskovědního základu a měla prezentaci Oslavany. Po semináři anglického jazyka jsem jela domů. Jela jsem překvapivě na čas a stihla přípoj do Ivančic. V pátek jsem byla doma. Odpoledne jsem šla do knihovny, chvíli hrát na varhany, zpívat na mši a hrát do orchestru na violu. Večer jsem šla za dětmi vyrávět. Rozmotala jsem smotek dokonale zamotaných drátěných větviček stromečku a pak je pospojovala dohromady. Zatím to vypadá moc dobře. V sobotu jsem byla dopoledne doma a upravovala obrázky do didaktiky angličtiny. V úterý mám s kolegyněmi výstup. Odpoledne jsem byla na pohřbu. Jen zpívat. Ministrovat jsem dlouho nebyla. Večer jsem byla na florbale. Docela jsem si zahrála. V neděli jsem byla na jedné mši svaté, zpívala jsem. Odpoledne jsem koukala na jak jinak Stargate a dělala věci do školy. Spíš se snažila. Věnovala jsem se většinou filmu a psaní tohoto článku než práci do školy. Ale započala jsem jednu prezentaci do matematiky, udělala jednu přípravu na praxi a rozdělala jednu práci opět do matematiky. Pak jsem vymýšlela příklady na hru do tělocviku. Možná tu hru znáte, jmenuje se Molekuly. Pak jsem se dostala k tomu, abych vypsala cesťáky. Do Olomouce jedu až zítra.
Tak to bude asi všechno. Přeji všem krásný další týden roku 2013. Po pravdě, už těch týdnů moc nebude.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené