Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

24.11.13

47. týden 2013

Už se nám to krátí. Opět je tu neděle a sní rekapitulace týdne. Od pondělí jsem byla v Olomouci. Ve vlaku jsem dočetla první díl o Zaklínači od Sapkowskeho. Ještěže jsem si hned půjčila všechny díly. Místo přednášky z teorie literatury jsem měla přednášku ze Schematické literatury. Přednášející byl Slovák a byl vtipný. Hned na začátku nám povyprávěl jeden zážitek z Brna. Pak jsem s kolegyněmi v didaktice výtvatné výchovy zpracovávaly jeden úkol, kdy jsme z novin měly vymodelovat jedno ze čtyř zadaných témat. V úterý jsem byla ve škole normální časovou dobu. Ve středu jsem měla praxi. Měla jsem učit tělocvik, ale nakonec jsem měla pracovní činnosti. Učitelka naštěstí měla připravenou práci, tak to až taková velká imrpovizace nebyla. V Olomouci jsem byla až do pátku. Ve čtvrtek po angličtině jsem zalezla do knihovny a pracovala na prezentaci pojmu do matematiky. V pátek odpoledne jsem byla na chvíli hrát na varhany, pak jsem zpívala na mši a pak jsem hrála na violu. Zbytek večera jsem strávila ve společnosti dětí. V sobotu jsem se prospala až do půj desáté. Pak do oběda jsem dočetla druhý díl Zaklínače a vrhla se na třetí. Odpoledne jsem byla na chvíli hrát na varhany. Večer jsem zavítala do tělocvičny na florbal. Dala jsem si jeden gól a moc mě to nebavilo. V neděli jsem byla na jedné mši svaté. Zpíval sbor, tak žalm byl od ambonu. Odpoledne jsem se koukala na Stargate.
Taky jsem byla celý týden bez jednoho mobilu. Zůstal spinkat v posteli. :-) Tak stane se.
To snad bude dneska všechno. Nic jiného zajímavého se neudálo.
Přeji všem čtenářům krásný další týden roku 2013. Už jich bude jen pět.
Vaše Vanimaré

P. S.: Fotky žádné nejsou. Nefotila jsem.
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené