Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

10.11.13

45. týden 2013

Tak opět neděle se přihnala a s ní rekapitulace týdne.
V pondělí jsem uháněla do Olomouce do školy. Od pondělka do čtvrtka jsem byla tam a chodila do školy. Ve středu jsem šla shánět nějaké boty. Měla jsem dvě podmínky: musely být černé a bez podpatku. Našla jsem. Pak jsem si užila vzrůšo na poště. Ale to, co jsem chtěla, jsem vyřídila. Ve čtvrtek jsem uháněla domů. Překvapivě jsem stihla i přípoj do Ivančic. Z Ivančic mě vezl brácha autem. V pátek jsem pomáhala taťkovi s přípravou na malování chodby. Po obědě jsem utíkala na chvíli hrát na varhany, zpívat na mši a hrát na violu. Večer jsem šla za dětmi a skládala kusudamu. V sobotu jsem uklízela po malování, koukala na Stargate a dokončovala kusudamu.
Foto zde.
Večer jsem šla na florec. Docela jsem si zahrála. Dala jsem si deset gólů a po dlouhé době odcházela domů s úsměvem. V neděli jsem byla na jedné mši svaté. Překvapivě jsem nehrála, i když jsem měla. Odpoledne jsem sledovala Stargate a zkoušela skládat trochu jinou kusudamu. Kolem páté hodiny jsem dokončila. Foto zde.
Trochu mizerná fotka, ale nějak se mi to nepodařilo vyfotit, ale doufám, že se aspoň trochu líbí.
Ještě jsem si v neděli počkala na fotky a trochu se šla nadýchat čerstvého vzduchu. Do Olomouce jedu až zítra. teda aspoň doufám. Ne, budu věřit, že dojedu.
Tak za týden se opět ozvu. A děkuji všem za komentáře.
S přáním krásného týdne.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené