Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

21.10.13

42. týden 2013

Předem se omlouvám, že tento článek nevyšel včera. nějak jsem nestihla jej napsat, natož vydat.
No a co jsem vlastně dělala? Od pondělí jsem byla v Olomouci. V pondělí jsem byla jen na dvou cvičeních, pak večeře a spánek. V úterý jsem vstávala na osm na didaktiku matematiky. Pak už jen následoval oběd, didaktika angličtiny a přednáška z matiky. Ve středu jsem utíkala na praxi. Učila jsem tělocvik a přežila jsem to. Pak jsem měla didaktiku tělocviku a jeden "céčkový" předmět kombinatoriku. Ve čtvrtek jsem měla přednášku, seminář, přednášku a seminář. Pak jsem sháněla léky. Domů se mi moc nechtělo, tak jsem v Olomouci zůstala do pátku. Možná se mi spíš nechtělo jet vlakem v pět. Radši jsem si přivstala a jela ráno. Pak jsem musela strávit necelou hodinu v Brně. Druhý vlak, kterým jsem měla jet mi frnknul před nosem. Odpoledne jsem byla chvíli hrát na varhany, zúčastnila se mše svaté a utíkala hrát na violu do orchestru. V sobotu jsem v hraní na varhnay pokračovala dvouhodinovým cvičením. Pak jsem se konečně dočkala nových strun na violu, tak jsem se činila a vyměnila tu nevíc rozladěnou a nenaladitelnou strunu. Pak jsem si zahrála a hned zněla lépe. Měla najednou krásný, plnější zvuk. pak jsem sbírala damašky na slivovici a zkusila sbírat i jablka, ale nějak to nešlo. Tak jsme je nechali na stromě. Večer jsem šla na florec, ale moc jsem si nezahrála. Nedala jsem si ani jeden gól a docela mě to štvalo. Myslela jsem na to, že už hrát nebudu. Uvidím jak na tom budu příště. V neděli jsem s radostí zamířila do Újezda. Měli tam krásně symbolicky zpracovanou misijní neděli. Rodiny se převlékly do typických oděvů jednotlivých světadílů a přinesly typické výtvory, dary, rostliny daného světadílu. Mě se to moc líbilo. Na fotky se můžete podívat na stránkách Újezdské farnosti. Možná, když se mi bude chtít, tak to napíšu do dalšího článku, ale nic neslibuji. Domů jsem se dostala jen na jednu hodinu a pak jsem frčela do opět do Brna do divadla na muzikál Kočky. Nic moc teda. Moc se mi to nelíbilo, nemělo to skoro žádná děj. Ale tančně a pohybově to bylo krásné.
Tak, to by mohlo pro dnešek stačit. Článek je nějak dlouhý. Pokud se někomu nechce, nemusí to číst až do konce. Jinak všem děkuji za případné komentáře.
Přeji všem krásný další týden roku 2013 a v neděli naviděnou, spíš napsanou.
Vaše Vanimaré

P.S.: Zapomněla jsem se pochlubit, složila jsem v pátek svého prvního origami jeřába. V sobotu jsem poskládala další dva. Fotku snad dodám příště.
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené