Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

13.10.13

41. týden 2013

Tak se nám to pomalu chýlí ke konci. Už jen pár týdnů a jsou tu opět Vánoce a Nový rok. Ale teď se vrátím k tomuhle týdnu. Do Olomouce jsem jela už v neděli, což se mi tedy moc nelíbilo, protože jsem mohla jet na povídání o setkání mládeže v Riu, ale mohla jsem si akorát tak huknout. Od tři čtvrtě na devět jsem už byla ve škole a domlouvala si s jednou kolegyní praxi. Hned ten den jsem měla dvě hodiny náslechu. Docela nuda, ale dalo se to přežít. Pak jsem utíkala na oběd a do školy, tentokrát do role studenta. Pak už jsem měla volno. V úterý jsem začínala hned na osm a matematikou. Pak jsem se konečně dočkala hudebně didaktického praktika. Následovala didaktika angličtiny a přednáška z matematiky. Ve středu jsem opět utíkala na dvě hodiny náslechu a hned si domluvila první výstup. Z tělocviku. Ještě teď jsem si tiskla přípravu, tak snad všechno dobře dopadne. Zbytek dne jsem měla volno a flákala se na koleji a vytvářela přípravy do školy. Ve čtvrtek jsem byla na jedné přednášce a na angličtině. Pak jsem utíkala tramvají na vlak a frčela domů. Jako naschvál byla výluka, autobus do Brna přijel pozdě a já musela čekat na spěšňák, abych se dostala aspoň kousek ku domovu. Domů jsem přijela asi s půlhodinovým zpožděním, ale dojela jsem. V pátek jsem se trochu prospala, šla na oběd do zámku, hrát na varhany, na mši a do orchestru. Pak jsem šla tvořit s dětmi část mé seminární práce do didaktiky výtvarné výchovy. Zatím nemáme hotovo, ale doufám, že příští týden naše veledílo dokončíme. V sobotu jsem byla nahrávat CD sboru. Strávila jsem tam skoro celý den. Ve čtyři odpoledne jsme skončili a já se mohla věnovat chvíli nudě a potom florbalu. Ne, moc jsem se nenudila. Pořádně jsem se najedla a beze spěchu. Pak jsem šla na dlouho očekávaný florbal. Celý měsíc jsem měla na tuto činnost smůlu. Zákrok si vyžádal své a já jsem musela vydržet. Celé čtyři týdny. V neděli jsme byla jen na jedné mši svaté. Jako poslední celý měsíc. Odpoledne jsem se šla na chvíli projít, trochu si pročistit hlavu. Venku bylo moc krásně, a já úspěšně zapomněla foťák. Takže fotky jsou jen mobilové.
Tak snad se fotky aspoň trochu líbí.
Přeji krásný týden.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené