Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

6.10.13

40. týden 2013

Tak opět neděle. Od pondělí do čtvrtka jsem byla v Olomouci a do školy jsem chodila a nechodila. Můj rozvrh je opravdu blbě poskládaný, ale s tím už nic nenadělám. V úterý jsem se probudila s bolestí v krku a celý týden se ta nemoc projevovala ucpaným nosem a drží se mně doposud. Naštěstí se ten nos uvolnil a já můžu aspoň trochu dýchat a nemusím u toho vypadat jak uhnaný pes. Ve čtvrtek jsem unaveně přijela domů. V pátek jsem dlouho ležela v posteli. Pak jsem se donutila vstát, udělat si snídani (rohlík s velkou porcí nutely, jak ta mi chyběla...) a uvařit bylinkový čaj. Odpoledne jsem nevydržela doma, musela jsem do knihovny a pak jsem utíkala profouknout píšťaly na varhanách. Po mši svaté, při které jsem se trochu i smála. Nebudu dále rozebírat, protože nevím, zda to nečte někdo z těch lidí okolo mě, co by to číst zrovna nemuseli (nikoho nevyhazuji, klidně čtěte všichni, jen pak doufám, že mě nebude nikdo nenávidět. Takových lidí mám kolem sebe, aspoň si to myslím, dost. Děkuji.). Potom jsem šla do komorňáku a trochu se zapotila s violou. Ale uhrála jsem toho víc, než minulý pátek. Musím se trochu pochválit. V sobotu jsem byla po dlouhých čtyřech měsících v divadle na Flashdance, The musical. A moc se mi to líbilo. Je to o holce ze slévárny, která šla za svým snem a získala nejen ten sen, ale i něco víc. Kdo chce, může na to jít. V Městském divadle Brno to mají moc pěkně zpracované. Na florec jsem nešla. Jednak kvůli zdravotnímu stavu (stále občas pociťuji jizvu v tříslech a potom ještě ta rýma) a nestíhala jsem z divadla. Domů jsem se dostala až kolem osmé hodiny. V neděli se nic moc nekonalo. Byla jsem na jedné mši svaté a musela jsem zpívat, (dvě zpěvačky, dle mého názoru velice schopné, se dnes po mši omluvily, že už chodit nebudou, že na to nemají, no, naše názory se asi trochu dost liší), kolem poledne jsem pak jela ke známým na oběd. Docela jsem se pobavila a zpravila si náladu. Díky Vám, přátelé. Domů jsem se vrátila až těsně před odjezdem do Olomouce. Teď jsem v Olomouci, pravděpodoně si půjdu dát sprchu, pomodlím se a brzy zalehnu. Doufám, že usnu dřív než o půlnoci, jako včera.
Dneska je to nějaké dlouhé. Doufám, že Vás, milí čtenáři, neodradila délka a dočetli jste až sem. Tak teď Vám už popřeji dobrou noc a krásný celý další týden roku 2013.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené