Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

27.10.13

43. týden 2013

Tak, neděle je tu a s ní další rekapitulace. V pondělí jsem jela na chirdu, kde jsem dostala doporučení do nemocnice. Zatím jsem v nemocnici nebyla, nebolí mě třísla. Pak jsem teda frčela do Olomouce do školy. Taktak jsem stihla bus do Brna. V úterý jsem šla na cvičení z didaktiky matematiky, angličtiny a na přednášku z matiky. Hudebku jsem pro velkou spokojenost ostatních neměla. Tak snad příště. Večer jsem šla na mši svatou, přemýšlela o tom, co mám dělat, když doma není platná mše svatá a proč se u písničky při mši zpívalo ordinárium, když se zpívat nemělo. Ani na jednu otázku jsem zatím nenašla odpověď. Uvidíme, až se setkám se známým knězem, třeba mi pomlže najít odpovědi. Ve středu jsem byla na praxi a přežila jsem učit výtvarku. Docela to děti i bavilo a moc nezlobily. Pak už jsem měla volno, tak jsem po cestě nasbírala několik (celou kytici) listů od javoru. polkla prášky, došla si pro oběd, částečně jej snědla a utíkala do Zory pro čokoládu. Odpoledne jsem tvořila. Výtvory jste mohli vidět již ve středu. (Jinak děkuji za komentáře. Potěšily.) Ve čtvrtek jsem se balila. Domů se mi celkem chtělo. Přežila jsem dva semináře a přednášku. Pak jsem frčela domů, i když byla ještě jedna komplikace. Od školy mi nejezdily tramvaje (normálně tomu říkám šalina, ale ty v Olomouci nejezdí). Musela jsem pěšky. Za deset minut jsem byla na nádraží a spokojena čekala na vlak. Do Brna jsem dojela relativně na čas, ale pokračovala jsem autem. Po druhé v životě jsem navštívila Campus. Pak jsem se konečně dostala domů. V pátek jsem vstávala brzy a to dobrovolně. Na chvíli jsem se šla podívat do muzea a udělat pár fotek do školy na prezentaci. Odpoledne jsem byla na chvíli hrát na varhany, zpívat žalm na mši a pak hurá za dětma malovat postavičky. Povedly se jim. Večer jsem navštívila volební místnost a vhodila svůj hlas do urny (Nechápu, proč se tomu tak říká. Já si pod slovem urna představím válcovitou nádobu na popel). V sobotu jsem byla chvíli hrát na varhany (jen něco málo přes hodinu). Pak jsem se věnovala chvíli škole a výtvarné řadě. Už je skoro hotová, chybí mi jen výtvarně zpracovat dva náměty ze sedmi. Prezentuji až 4. listopadu. Takže času relativně dost. Dodělávala jsem taky prezentaci do společenskovědního základu. Už do ní taky nebudu vrtat, už je docela dost přeplácaná, ale je tam dle mého názoru všechno podstatné. Už bych se mohla vrhnout na jinou práci do školy, ale tohle mě docela dost bavilo. Hned bych byla schopná dělat další. Pak jsem chvíli vypadla na čerstvý vzduch a otrhala jabka. Pak jsem si kompletovala verše před evangeliem a jsou relativně připraveny do tiskárny na tisk a vazbu. Doufám, že to dobře dopadne. V neděli jsem byla na mši svaté, hrála jsem a taky jsem dohrála. Překvapivě. Nějaké chyby tam byly, ale to nebylo moc podstatné, hlavně když jsem dohrála. Odpoledne jsem šla na drakiádu. Počasí docela přálo, jen ten vítr chyběl. Draci nelítali. Pak jsme šli do restaurace a již za tmy hurá domů. Začínají prázdniny, takže děcka nemusí zítra do školy. Já teda taky ne, protože je státní svátek, ale aspoň se musím dopravit do Olomouce.

Dneska přidávám dvě fotky z pátku. Tentokrát jsem měla foťák, ale pro změnu nebylo pěkné počasí. Foceno od kostela.
Přeji všem krásný prodloužený víkend a celý další týden roku 2013.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené