Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

22.9.13

38. týden 2013

Tak, je tu opět neděle. Poslední neděle, kterou celou strávím doma. V pondělí mi začíná semestr. Ale o příštím týdnu budu psát až zase za týden. Teď se pokusím popsat to, co se dělo tento týden. V pondělí jsem byla na chirurgii a opět si pan chirurg říznul. Zbytek dne, kdy jsem dojela domů, jsem ležela v posteli. V úterý jsem jela za panem chirurgem znovu, ale byla tam paní doktorka. Zbytek dne jsem opět ležela v posteli nebo na pohovce. Ve středu jsem byla na mši svaté. Ve čtvrtek jsem opět byla na chirurgii na převaz, jak v úterý. V pátek jsem byla na mši svaté a šla hrát do orchestru. V sobotu jsem byla celý den doma, jen odpoledne jsem šla na hodinku hrát na varhany. Večer jsem se chtěla jít podívat na florbal, ale nakonec se nekonal. Přišlo málo hráčů. V neděli jsem byla na mši svaté a měla jsem výlet do Olomouce. Přijela jsem před chvílí. Tak to by asi bylo všechno, co jsem dělala. Příští týden to snad bude aspoň trochu zajímavější. Končí prázdniny, volno a tak hurá do školy.
Přeji Vám krásný další týden roku 2013.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené