Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

8.9.13

36. týden 2013

Tak opět neděle. Od pondělí jsem doma. Do práce už nechodím a tak si užívám práci doma. Umyla jsem celou kuchyň. Trvalo mi to asi tři dešlí dopoledne. Odpoledne jsem odpočívala. V úterý jsem navíc k odpočinku dostala žihadlo od vosy. Ve středu jsem byla na mši svaté. Jen jako jedna z lidu. Je to trochu nezvyk. Ve čtvrtek a v pátek jsem byla doma. V pátek jsem ještě byla na mši svaté a pak jsem si došla do ZUŠky pro noty. V sobotu jsem byla chvíli hrát (hrála jsem i ve středu a v pátek přede mší svatou) a pak večer hurá na florbal. Po dlouhé době. Hlavně doufám, že mě nebudou moc bolet svaly, protože dnes odjíždím pryč. Info o tom kam se dozvíte příští týden.
Tak vám všem přeji krásný týden.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené