Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

2.9.13

Jen tak

Dneska jsem byla po dlouhé době na procházce. Šla jsem si trochu vybít energii a vztek. Dozvěděla jsem se totiž pěkné věci, ale ty sem rozepisovat nebudu. Bohužel už asi nebudete číst články typu, byla jsem na mších svatých, na dvou ministrovala. S ministrováním v rodné farnosti nedobrovolně končím. Bohužel. Doufám, že stejně nedobrovolně nebudu muset skončit s hraním a zpíváním. No, kdo tu se mnou byl a ministroval, ví o čem mluvím a ostatní to vědět nemusí. Tak jsem si spravovala náladu procházkou. Vzala jsem s sebou pejsánka a foťáček. Po pravdě, přiznám se, že než jsem odešla ven, tak jsem prolila potoky slz.
A není mi veselo, a to jsem se vypovídala mamce a teď blogu. No, tak asi půjdu brzo spát, třeba se z toho vyspím. Zítra musím do školy, kvůli smlouvě a pak si vyřídit pár věci.
Tak se tu mějte. Trochu se divím, že píšu článek hned první den po neděli. Možná bych to měla dělat častěji.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené