Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

28.7.13

30. týden 2013

Tak, opět je tu neděle, spíš její večer a skoro noc. Dneska píšu nějak pozdě. tak, co se dělo přes týden. V pondělí jsem byla v práci a pak jsem jela na mši svatou. V úterý opět práce a volno. Ve středu a ve čtvrtek se opakovalo to, co v pondělí. V pátek jsem místo jedné mše svaté měla dvě a pak jsem jela ke známým na grilovačku. V sobotu jsem šla také do práce. Myslela jsem, že tam nepřežiju. Prvně jsem si trochu odkryla nehet na palci u ruky, protože mi nešla zavřít a pak jsem se ještě řízla do druhého palce, když jsem rozbalovala sýry do mrazničky. Odpoledne jsem jela na svatbu a pak na mši. V neděli jsem byla na třech mších svatých, pak jsem byla v restaruaci na obědě a večer jsem jela na bazén. Příští týden vyrážím na vodu, tak doufám, že bude pěkné počasí.
Tak asi to bude pro dnešek všechno. Přeji krásný další týden roku 2013.
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené