Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

21.7.13

29. týden 2013

Tak další týden za námi. Od pondělí do pátku jsem chodila do práce na odpoledne. To pro mě znamenalo žádnou mši svatou. Trpěla jsem, strašně moc jsem trpěla. V pátek jsem seděla do půlnoci u počítače a čekala na příjezd příbuzných. Nakonec jsem to vzdala a šla spát. přijeli těšně po tom, co jsem zalehla. V sobotu jsem byla hrát a všechno bylo v pohodě. Večer jsem jela na mši svatou a domů na grilovaného lososa k večeři. V neděli jsem byla jen na dvou mších svatých, Víc jich ano nebylo. Na jedné jsem ministrovala, na té první, a na druhé jsem zpívala a pokoušela se hrát. Nedopadlo to zrovna dle mých představ. Ale nebudu to tu rozebírat. Odpoledne jsem šla ještě na požehnání a na kolotoče, když už jsem je nestihla v sobotu. Ta to bude asi všechno. Pokud si na něco vzpomenu, tak dám v týdnu vědět.
Mějte se krásně a užívejte prázdnin.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené