Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

4.8.13

31. týden 2013

Tak, je tu opět neděle. Nějak rychle ty prázdniny utíkají, nemyslíte? Ta a co jsem dělala? V pondělí jsem vyrazila směr jižní Čechy. Kolem poledne ve Vyšším Brodě jsem nasedla se svým zadákem na loď a vypluli jsme směr kemp U Fíka, kousek před Českým Krumlovem. Když jsme dorazili do kempu, začalo pršet. Střídavě pak pršelo celou noc. Spali jsme v teepee a dost do něj teklo a byla v něm zima. I když jsme si v něm trochu zatopili. V úterý jsme pokračovali směr Český Krumlov a Zlatá Koruna. Plavili jsme se nějakých 30 řkm. V pondělí to bylo jen 20 řkm. Večer jsme se prošli ke klášteru. Ve středu jsme jeli poslední úsek ze Zlaté Koruny do Boršova. Opět nějakých 20 řkm. Pak jsme zamířili autem zpět do Českého Krumlova, kde jsme se ubytovali a trochu se prospali. Druhou noc mi opět byla zima, ale naštěstí nepršelo do stanu, protože vlastně vůbec nepršelo. Večer jsme šli na procházku a na večeři do města. Ve čtvrtek jsme pak vyrazili na Rožmberk. prohlédli jsme si obě návštěvnické trasy, znovu usedli do auta a jeli na Hlubokou. Tam jsme stihli projít jen jednu trasu a frčeli jsme domů. V pátek jsem byla celé dopoledne doma, ale odpoledne jsem s přáteli vyrazila do aquaparku do Pasohlávek. Ve čtvrtek jej otevřeli. V sobotu jsem byla doma a večer jsem jela na mši svatou. V neděli jsem byla na třech mších svatých. Na dvou jsem ministrovala a na jedné jsem překvapivě nedělala nic, jen trochu kritizovala ministranty. Odpoledne jsem na tři hodiny vytuhla a spala.
Tak, to by mohlo být tak všechno, co jsem dělala přes týden. Ten příští už jdu opět do práce. Tak snad to bude klidnější. Přeji všem krásný další týden prázdnin roku 2013. Už se to trochu krátí, ty prázdniny.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené