Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

14.7.13

28. týden 2013

Tak jsem tu opět s rekapitulací týdne. Od pondělí do pátku jsem chodila do práce na ráno. Naštěstí. Domů jsem chodila kolem jedné. Večer jsem jezdila na mše svaté. V pátek jsem byla na dvou. Pak jsme se zastavili v Oslavanech u kolotočů, protože točili. Tak jsme hned museli jít. Sobota byla ovšem zajímavější. Hned ráno jsem šla hrát na varhany, abych potom odpoledne všechno stihla. V poledne jsem šla na svatbu, pak do obchodu a na oběd. Ve tři byla mše svatá i v kapli na zámku u příležistosi deseti let posvěcení a osazení Mariánské korouhve na věž kaple. Měla jsem tu čest zazpívat žalm od ambonu (místo se stojánkem, ze kterého se čte Boží slovo). No a večer jsem jela ještě na jednu mši svatou a chtěli jsme jít i na kolotoče, ale tentokrát jsme měli smůlu. Už netočili. A neděle? Musím o tom ještě psát? Tři mše svaté, dvakrát jsem ministrovala a jednou zpívala. Hrát budu až příští týden na pouti. Tak doufám, že to v sobotu ještě docvičím a v neděli to odehraju bez chybičky. Doufám. Tento týden budu chodit do práce zase na odpoledne a prý budeme mít napilno, před poutí. No, ale o tom až zase za týden. Teď se na dlouho vrhnu na četbu. V pátek jsem ještě byla v knihovně, půjčila jsem si Zimu elfů, tak doufám, že se mi to bude líbit, když už jsem přelouskala i sérii o Trpaslících, kterým teda moc nefandím. Elfy mám radši. Což je docela dost vidět na mých příbězích. Ale ještě před Elfama musím dočíst ještě Pýchu a předsudek. Film jsem viděla, tak teď ještě dočíst knihu.
Mějte krásný další týden prázdnin a užívejte sluníčka.
Vaše Vanimaré

P.S.: Přemýšlím jestli nemám nějakou fotku, kterou bych sem mohla přidat, ale zatím mě nijaká nenapadá. Tak možná někdy v týdnu.
V.

P.P.S.: Už jsem přepsala zápisky z pouti do Fátimy a Lurd. Možná se tu brzy objeví.
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené