Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

7.7.13

27. týden 2013

Tak další týden roku 2013 je pryč. Nějak rychle to utíká. V pondělí jsem byla doma, třikrát mi volali ohledně brigády, naštěstí jsem to potřetí vzala. Večer jsem jela na mši svatou. V úterý dopoledne jsem byla doma a odpoledne jsem kvapčila hezky do práce. Poprvé. Hned mě zapřáhli. Rozbalovala jsem zboží a rovnala do regálu, když bylo třeba, krájela jsem uzeniny a dostala jsem se k prodeji. Ve středu dopoledne jsem byla opět doma a odpoledne jsem šla do práce. totéž se opakovalo ve čtvrtek. V pátek dopoledne jsem byla na slavnosti Cyrila a Metoděje ve Zbýšově a v Ketkovicích. Ve Zbýšově jsme žěhnali sochu před kostelem a v Ketkovicích jsme sloužili mši svatou venku u kapličky. Odpoledne, svátek nesvátek, jsem šla pracovat. V sobotu jsem dopoledne byla doma, odpoledne jsem šla hrát na varhany. V neděli jsem byla na třech mších svatých. Na dvou jsem ministrovala, na jedné jsem hrála a zpívala. Poprvé jsem měla zahrát celé Gloria s Kyrie. Překvapivě jsem udělala jen dvě chyby, ale dokázala jsem to dohrát do konce. Aspoň nějaký malý úspěch. Odpoledne strávím doma, venku je nesnesitelné teplo. A zítra? Opět do práce. Naštěstí na ráno.
Přeji všem krásný prázdninový týden.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené