Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

30.6.13

26. týden 2013

Tak, týden je opět za námi. Byl to poslení školní týden. V pátek dostaly dětičky vysvědčení a cupitaly na prázdniny. Celý týden jsem byla doma. V pondělí jsem jela na mši svatou. V úterý jsem nejela nikam. Ve středu jsem byla na mši svaté a chvíli přede mší jsem hrála na varhany. Ve čtvrtek jsem byla na mši svaté. V pátek jsem chvíli hrála na varhany a byla na dvou mších svatých. V sobotu jsem jela do Dolních Kounic na Kefasfest. Zpívala jsem se sborem jako první učinkující. Pak jsem si poslechla další dva sbory a jela domů. Doma jsem vyčesala pejáčka, oprala třešně na zavaření a naskládala je do sklenic. Večer jsem jela na mši svatou. V neděli jsem byla na třech mších svatých. Jak jinak, taky, že? Na dvou jsem ministrovala a na jedné jen zpívala. Dneska jsem nehrála, i když jsem tak pilně cvičila. Teď sedím doma, trochu klepu kosu (po pravdě, je mi zima celý víkend). Zatím netuším, co budu dělat následující týden. Moc možností nemám. Pokusím se zapřemýšlet a v neděli dám vědět, co jsem dělala.
Přeji krásný prázdninový týden.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené