Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

23.6.13

25. týden 2013

Tak, týden je opět pryč. Od pondělí do pátku jsem se doma nudila. Ve čtvrtek jsem byla v Olomouci. Jen tak pro tři podpisy. Sehnala jsem jen dva, ale i tak to byl úspěch. V pátek jsem měla generálku s orchestrem. V sobotu jsem byla hrát na varhany. V neděli jsme byla na třech mších svatých. Na dvou jsem ministrovala a na jedné hrála a zpívala. Svatý a Beránek byl dobrý. Měla jsem hrát i Gloria, ale na zkoušce jsem pohořela, tak hrál zkušenější varhaník. Odpoledne jsem měla koncert v zámku. Dopadl celkem dobře. Tři skladby jsme hráli asi sedmkrát. Pak jsem dopíjela pivo a šla domů. Teď opět koukám na nějaký film. Dneska je to Poslední samuraj. Tak a teď už budu jen odpočívat.
Přeji všem čtenářům krásné počtení a krásný další týden roku 2013.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené