Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

16.6.13

24. týden 2013

Tak, týden je za námi. Byl docela zajímavý. V pondělí jsem byla doma. Večer jsem jela na mši. V úterý jsem byla taky doma. Ve středu jsem jela do Olomouce. Odevzdala jsem portfolio a seminárku. Ty, od kterých jsem potřebovala podpisy, jsem nepotkala. Tak jsem částečně s nepořízenou jela domů. Strávila jsem šest hodin ve vlaku. Večer jsem stihla mši svatou. Ve čtvrtek jsem byla, jak jinak, doma. Večer jsem jela na mši. V pátek jsem byla opět doma. Odpoledne jsem šla na chvíli hrát na varhany. Pak jsem byla na mši a hrála na housle. Violu jsem tentokrát nevytáhla. Večer jsem šla na volejbal. V sobotu jsem pomáhala svážet cukroví na oslavu. Odpoledne byla oslava. Byla jsem tam až do večera a docela jsem si to užívala. V neděli jsem byla na mších svatých. Teď jsem vyráběla stromečky z korálků. Až je vyfotím, tak dodám fotky. A zapomněla jsem dodat, že mě z toho bolí prsty.
Tak to bude asi za tento týden všechno. Přeji všem krásný týden.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené