Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

9.6.13

23. týden 2013

Tak je tu opět konec týdne. V pondělí jsem dala spolesní zkoušku za A, spokojeně se odstěhovala z kolejí a frčela domů. V úterý jsem jela na chirdu. Na nic se neptali a hned řezali zánět v tříslech. Ve středu jsem tam jela znovu na převaz a kontrolu. Ve čtvrtek jsem měla klid a znovu tam jela v pátek. Večer v pátek jsem odjela do Čučic na soustředění sboru. Moc se mi tam nechtělo, ale nějak jsem to tam zvládla. S vědomím, že se nemůžu sprchovat, jsem to tam nějak přežila. Mokrá žinka to jistila. V sobotu jsem hlavně zkoušela svůj výstup a sledovala ostatní. Večer jsem byla na mši svaté. V neděli jsem nikam nejela. Trochu jsem si pospala, ale možná bych radši vstávala v šest a jela na mši. No dopoledne jsem ještě zkoušela s ostatními a odpoledne se šlo na ostro před publikem. Dopadlo to ke spokojenosti všech. Pak už se začalo sklízet a uklízet a jelo se domů. Já jsem měla to štěstí, že jsem jela autem.
Jejda, dneska je to nějaké krátké. To nevadí. Taky toho moc nedělám, když už mám volno. Ještě příští týden jdu na stehy a musím se otočit do Olomouce.
Tak přeji všem krásný teď už letní týden. A doufám, že už nebude pršet.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené