Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

2.6.13

22. týden 2013

Tak jo, konec týdne je tu. Uplynul docela rychle. V pondělí jsem jela do Olomouce na kolokvium. Kolokvium bylo ve stylu testu na 20 minut. V Olomouci jsem zůstala do úterka. Prvně jsem chtěla odjet v sedm, ale nechtělo se mi vstávat, tak jsem jela až v devět. I když z Olomouce jsem odjížděla až skoro ve tři čtvrtě na deset. Trochu menší zpoždění. Domů jsem dojela v pohodě. Ve středu jsem byla na mši svaté, ve čtvrtek jsem šla do nábožka coby paní katechetka a večer do sboru. V pátek jsem byla dopoledne doma a snažila se učit. Nějak to nešlo. Odpoledne jsem byla hrát na varhany, ministrovat a hrát na housle a violu. V sobotu jsem byla ministrovat na svatbě. Celkem pěkná. Odpoledne jsem dělala věci do školy, hlavně do angličtiny, vymýšlela jsem nějaké aktivity do audioorálního kurzu a do projektu Velikonoce. Večer jsem jela na mši svatou a na florec. Popravdě, nějak mě ten florbal přestává bavit. Asi stárnu. V neděli jsem byla na třech mších svatých. Na dvou jsem ministrovala a na jedné zpívala a hrála. Svatý i Beránek se mi povedly. Hůře to vypadalo u oltáře. Hlavně, když jsem tam nebyla já. Knězi dali vélum naruby a celkově si počínali tak nějak chaoticky. Na třetí mši jsme dojeli pozdě, protože na mši předtím byl Božítělový průvod po kostele. Tak jsme trochu nestíhali, ale zvládli jsme to. Ještě dnes mě čeká cesta do Olomouce a zítra jdu na zkoušku. Tak mi držte pěsti, ať to nemusím ještě jednou opakovat. Asi bych se zcvokla. No tak to bude asi za tento týden všechno.
Přeji vám všem, milý čtenáři, krásný celý další 23. týden roku 2013.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené