Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

14.4.13

15. týden 2013

Tak je tu opět neděle. A co se dělo přes týden? Do Olomouce jsem jela až v pondělí ráno. Vlakem. Z Nezamyslic byl odklon přes Přerov. To by ještě šlo. Zpoždění skoro žádné a nebo zanedbatelné a mě úpně ukradené. Nikam jsem nespěchala. Málem jsem zabrána v telefonním rozhovoru zapomněla vystoupit. Neuvědomila jsem si, že jsem v Olomouci. Stále jsem čekala Prostějov a on nikde. Ve škole jsem byla dvě dvouhodinovky. Pak jsem zamířila do katedrály zpívat. Byla Slavnost Zvěstování Páně. V úterý jsem měla jednu hodinu, dodělávala jsem tkaní. Pak jsem šla na přednášku. Ve středu jsem měla jen jednu hodinu a to ještě večer a se Slovákama, co si s námi přijeli pobesedovat. Nic moc jsem se nedozvěděla a v půlce debaty jsem nevěděla o čem se mluví. Ve čtvrtek jsem byla na praxi ve Waldorfské škole. Pouze na náslechu. Pak jsem zamířila do školy na didaktiku angličtiny a angličtinu. Domů jsem tentokrát nezamířila. V pátek mě čekala praxe v mateřské škole a pak zdravotní tělesná výchova. Obojí jsem přežila. Dojela jsem v šest večer domů. Své obvyklé páteční aktivity jsem nestihla. Jen na volejbal jsem šla. V sobotu jsem doučovala, odpoledne jsem šla hrát na varhany do té kostelní zimy. Večer jsem jela na mši svatou a pak hurá na florbal. Poslední trénink před turnajem. Celkem to ušlo. Dala jsem si tři góly. V neděli jsem byla na třech mších svatých. Na dvou jsem ministrovala na jedné zpívala. A do Olomouce jedu už dnes. Na jednu stranu se těším, na druhé se mi tam nechce. Musím začít dělat poslední zadanou seminárku. JInak většinu prací do školy mám hotovou. To bude asi pro dnešek a celý minulý týden vše.
Přeji všem, co se prokousali tímmto textem až sem, krásný 16. týden roku 2013.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené