Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

7.4.13

14. týden 2013

Týden je pryč. Končí velikonoční oktáv nedělí Božího milosrdenství. A co se dělo? Nic moc. V pondělí jsem dostala na zadek. Ale ne moc. Stíhla jsem utíkat. Odpoledne jsem jela do Olomouce. V úterý jsem měla jeden jediný předmět a v něm jsem tkala gobelín. Snad už jej teď v úterý dokončím. Ve středu jsem neměla nic a přesto jsem zůstala v Olomouci. Se spolubydlící jsem si zašla do muzea. Škoda jen, že rušili jednu výstavu, tak jsme se nedostaly do patra. Ve čtvrtek jsem si pobyt ve škole ale vynahradila. Byla jsem tam až do tří. Domů jsem jela o vlak později. Cesta proběhla celkem v pohodě. V pátek jsem byla dopoledne doma, na oběd jsem si zaběhla do zámku. Odpoledne jsem šla chvíli hrát na varhany, zpívat na mši a hrát do komorňáku. Opět jsem střídala housle a violu. Večer jsem překvapivě stihla volejbal. Z komořňáku jsem odcházela docela pozdě. V sobotu jsem doučovala. Prázdniny skončily a bylo poznat, že byly. Ještě jsem měla být na svatbě, ale tu jsem nestihla. Ale zvládli to ostatní i beze mě. Každý je postradatelný, jak slýchávám poslední dobou docela často. Odpoledne jsem šla schůzovat a večer jela na mši svatou. Po mši svaté rovnou na dlouho (14 dní) očekávaný florbal. V neděli jsem jela na tři mše svaté. Dvakrát jsem ministrovala, jednou jsem zpívala. Hrát jsem dneska nemusela. A odpoledne do Olomouce nejedu. V pondělí mi odpadl ráno předmět, tak se do Olomouce poženu až zítra. Aspoň o jednu noc víc budu spát ve vlastní postýlce. Jejda, jak já se těším.
Tak mějte krásný další týden, v neděli se znovu ozvu, snad.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené