Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

10.3.13

10. týden 2013

Tak je tu opět neděle. Na fotky ze zimy jsem opět zapomněla, takže jsou nejspíš ještě stále ve foťáku. Co se dělo uplynulý týden? Nic moc. V pondělí jsem byla ve škole. Totéž se opakovalo v úterý. Jen z nepochopitelného důvodu nebyla jedna přednáška. Ve středu jsem šla do školy jen na jednu dvouhodinovku a ještě až večer. Zato vě čtvrtek jsem si všechno vynahradila. Ve škole jsem byla od tři čtvrtě na devět až do půl čtvrté. Pak jsem konečně vyrazila směr domov. Cesta proběhla celkem v pohodě, v Brně se mi nechtělo vystupovat, jak se mi cesta po tmě zalíbila. V pátek jsem byla dopoledne doma. Hrála jsem na violu, na housle, jen jsem zapomněla, že bych mohla začít pravidelněji zpívat. Za tři týdny jsou Velikonoce a mě čeká Exsultet (Velikonoční chvalozpěv). Nezmiňuji ani ty ostatní antifony a žalmy, které budou na Velikonoční vigílii (bílá sobota večer). No to nechám ještě chvíli odpočívat. Odpoledne jsem šla na chvíli hrát na varhany. Pak na mši svatou a do komorňáku. Večer jsem si šla zahrát volejbal. V sobotu jsem byla doučovat, ministrovat na pohřeb a skončila jsem zase u varhan. Tentokrát mě začaly bolet prsty. Nevím, jestli to bylo tím, že nejsem trénovaná nebo tím, že jsem hrála poctivě každý takt pod bedlivým pohledem varhaníka. Možná od každého trochu. Večer jsem byla na florbale. V neděli jsem byla na mších svatých, dvakrát jsem ministrovala a jednou zpívala. Teď přemýšlím, co sbalit do krosny, abych mohla spokojeně odjet do Olomouce. I když se mi tam vůbec nechce. Naštěstí mě nečeká žádná prezentace. Tetno týden jsem měla dvě. Jedna byla z kořenové zeleniny a druhá byla ukázková hodina v didaktice anglického jazyka. Obě jsem přežila bez viditelné újmy. I když z té angličtiny budu mít husí kůži ještě asi hodně dlouho.
Tak jo, už budu končit. Dlouhé články stejně nikdo nečte, hlavně když je to takové nudné kecaní, jako to moje.
Tak vám všem, co jste se propracovali a pročetli až sem, přeji krásný 11. týden roku 2013.

Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené