Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

4.11.12

Téma č.8 Hřbitov

Tak týden je pryč.
Co se dělo? Nic moc. V pondělí jsem dojela do Olomouce a psala hned po ránu test z angličtiny. Doufám, že se zítra dozvím, jak jsem dopadla. Jinak ponědlí proběhlo v pohodě. V úterý jsem byla na čokoládě s jedním známým a byla nucena přežít jednu nudnou přednášku z matematiky. Ve středu mi odpadlo technologické praktikum, tak jsem mohla na mši svatou k Dominikánům. Ve čtvrtek jsem překvapivě nejela domů. Přežila jsem ukázkovou hodinu v didaktice angličtiny a večer jsem si zaslouženě užila pontifikální mši svatou s otcem arcibiskupem v katedrále sv. Václava v Olomouci. Domů jsem jela až v pátek ráno a to velmi brzy ráno. Z Olomouce jsem odjížděla v sedm. Asi si někteří teďka ťukají na čelo, že jsem blázen, ale já jsem chtěla stihnout oběd. Kdybych jela o dvě hodiny později, tak už oběd nestíhám. No takže tak. jelikož byla památka na všechny věrné zemnřelé, jela jsem na mši ministrovat a na druhou zpívat. Na třetí jsem se bohužel nedostala. Místo toho jsem spěchala do komorňáku na svoji premiéru hry na violu s více lidmi. Jelikož doma jsem hrála většinou sama. Večer jsem si šla ještě zahrát volejbal. V sobotu jsem měla hektický den. Hned ráno jsem šla vydlabávat a vyřezávat tři dýně. Fotky budou možná někdy v budoucnu. Odpoledne jsem šla hrát na varhany. Ano ukecali mě do toho, abych se začala učit. Večer jsem jela na mši svatou a po rychlé večeři na florbal. V neděli jsem svtávala o hodinu později, protože jsem nejela na první mši svatou, ale místo toho jsem šla opět hrát na varhany. Pak už vše probíhalo jako každý týden. Na jedné mši zpívat a na druhé ministrovat. Teď odpoledne ještě jedu na jednu pobožnost a pak směr Olomouc. Tak to je snad všechno. Přeji všem krásný dušičkový týden.
Vanimaré

P.S.: Tématem dalšího týdne je č. 46. Oslavany - pohledy z kopců.
V.

P.P.S.: Fotek ze hřbitova moc není. Většinou jsou to jen kříže, které potkávám při nějaké cestě. Fotka ze hřbitova je jen jedna, a to ta, která je v úvodu článku.
V.

P.P.P.S.: Aktuální seznam témat je ZDE.
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené