Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

11.11.12

Téma č.46 Oslavany - pohledy z kopců

Týden je pryč.

Co se dělo? Nic moc, já vím, tuhle větu píši až moc často. No pondělí bylo poklidné. Odpadla mi didaktika mateřského jazyka, což bylo celkem super. Večer jsem zjistila, že jsem se chtěla učit latinu, abych nevypadala v liturgické hudbě jako idiot, ale ještě jsem se k ní nedostala. Snad někdy v budoucnu. Stejně bych se ráda zúčastnila někdy latinské mše svaté jakožto misálista. No úterý bylo takové nějaké moc volné. Ráno jsem neměla přednášku, tak jsem vyrazila do Zory v Olomouci, kam jsem byla poslána. Pak jsem byla na nudné přednášce z matematiky a na přednášce z didaktiky výtvarné výchovy. Středa byla celkově klidná. Test z matematiky jsem snad dala aspoň na těch šedesát procent. Odpoledne jsem měla ještě technologické praktikum, ale ani tam jsem nestrávila mnoho času. Čtvrtek byl trochu hektický. Ze školy jsem utíkala rovnou na vlak, v Brně jsem utíkala z vlaku na vlak a pak už bylo vše dokonáno k mé spokojenosti. A pátek? Ráno jsem si šla domluvit náslech na základku, ale náslech se konal hned ten den okolo poledne. No aspoň to mám za sebou. Teď zápisy ještě zpracovat, vymyslet jednoduchou výtvarnou řadu a mám pokoj i od didaktiky výtvarné výchovy. Odpoledne jsem byla na mši svaté a v orchestru. Hrála jsem na violu a jsem strašně moc spokojená s tím, že jsem zvládla zahrát z listu v altovém klíči. Večer jsem šla na volejbal. V sobotu jsem byla dopoledne doma, což není zase tak často. Odpoledne jsem šla hrát na varhany. Moc mi to nešlo, ale prý jsem hrála líp jako před týdnem. Takže jsem se asi zlepšila. A neděle? Ráno zpívání na mši v rodné farnosti, a pak další dvě mše v postavení ministranta misálisty. Užila jsem si to. Jinak dneska je Martina, tak vše nej všem Martinům k svátku.
Vanimaré

P.S.: Tématem příštího týdne je téma č. 18 Jídlo.
V.

P.P.S.: Změna plánu, toto téma bylo přejmenováno na Červánky. Omlouvám se na nepravdivé a mystifikující informace.
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené